- BDSM spel
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Soft SM
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 90 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- meesteresvernice.nl
- Totale kosten (in euro)
- 300
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Deze schoonheid stond al bijna een jaar op mijn wenslijst, maar door haar drukke agenda kwam het er maar niet van. Eindelijk kon ik met haar afspreken in de SM studio in Amersfoort. 2 uur voor de afspraak vroeg ze me of ik een half uur later kon komen. Ik kon mijn andere afspraak later die dag gelukkig verzetten, dus géén probleem. Alleen moet ik ter plaatste nog eens een kwartier wachten, omdat ze nog bezig was met de vorige klant. Ik stond al op het punt om gewoon weg te gaan toen ze de deur opendeed en me in haar kamer uitnodigde. Ik vroeg haar of we nu niet in tijdsdruk zouden komen voor haarvolgende afspraak, maar ze zei dat dat géén probleem was. Nadat ik gedouched had stond ik een minuut later al tegen het kruis en kon het spel beginnen. Diverse attributen kwamen aan bod, waaronder een voor mij nieuwe stalen balchute/stretcher met tientallen verstelbare imbusbusjes, due ze één voor één aandraaide. Sounding, electro, spike gloves, spitting, lust, nippelplay kwamen ook aan de beurt. Helaas was er géén tijd voor anaal meer.
De sessie was verder prima, zeker één van de betere, alleen vond ik het wel heel erg vervelend dat toen ik 5 minuten voor de tijd om was ik naakt naar de douche liep de volgende klant al zat te wachten. Ik ben niet verlegen dus groette de man vriendelijk en deed verder mijn ding.
Al met al heb door de te krappe afsprakenplanning en slechte discretie aan het bezoek een dubbel gevoel overgehouden.
De sessie was verder prima, zeker één van de betere, alleen vond ik het wel heel erg vervelend dat toen ik 5 minuten voor de tijd om was ik naakt naar de douche liep de volgende klant al zat te wachten. Ik ben niet verlegen dus groette de man vriendelijk en deed verder mijn ding.
Al met al heb door de te krappe afsprakenplanning en slechte discretie aan het bezoek een dubbel gevoel overgehouden.