Recensie Meesteres Regina, Deurne (Antwerpen) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Vredesduif

Newbie
2
18/02/23
3
1
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. BDSM Klant dominant
  3. Fisting
  4. Penismassage
  5. Plassex
  6. Soft SM
  7. Speciale kleding verzoek
  8. Vingeren
  9. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/fetish/bdsm-zacht-en-hard-erotische-dominamassage-intiem-scheren.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bezocht ik Meesteres Regina in Deurne (Antwerpen). Het is erg handig dat er veel parkeerplaatsen in de buurt van haar huis zijn. Meesteres Regina begroette me hartelijk en begon me te vragen naar mijn voorkeuren op het gebied van BDSM. Toen begon de sessie. Ik ben een getrouwde man, ik vroeg om geen vlekken op mijn lichaam. Meesteres Regina doet alle vormen van BDSM van zacht tot hard, het is meteen duidelijk dat ze veel ervaring heeft met het werken met slaven. We hebben veel dingen geprobeerd: electro, zweep, hete stenen, prostaatmassage, orgasme controle, vibrator in mijn kont, maar ik kreeg speciaal plezier toen ze me neukte met een grote strapon, net als haar hoer. Ze heeft de maat van de strapon perfect uitgekozen, eerst met een prostaatmassage! Na de BDSM sessie ben ik gaan douchen, heb ik heerlijke koffie gedronken en hebben we nog wat nagepraat. Ik ben gewoon heel blij dat ik eindelijk mijn MEESTERES SADO heb gevonden! De volgende keer kom ik naar de sessie voor 2 uur.
Ik raad Meesteres Regina aan alle BDSM liefhebbers aan!
 
Gisteren was ik bij Meesteres Regina. Regina is een hele lieve en vriendelijke vrouw. Eerst schoor Regina mijn intieme gebied aan beide kanten, ik werd heel professioneel geschoren. Ik ben geen grote fan van BDSM, dus vroeg ik om een massage met hete olie en prostaatmassage. De olie was heet en de massagetafel was verwarmd, wat erg comfortabel was. Regina werkte vroeger in een schoonheidssalon in Antwerpen, ze is gediplomeerd massagetherapeute en cosmetoloog. De volledige lichaamsmassage en de prostaatmassage was geweldig! Naast haar vingers gebruikte Regina een kleine vibrator om mijn prostaat te masseren, wat voor mij een primeur was en ik vond het erg leuk. Aan het einde van de massage stimuleerde Regina tegelijkertijd mijn prostaat en penis, het orgasme was verbazingwekkend sterk! Na de massage nodigde Regina me uit om onder de douche te komen en hielp me mijn lichaam van achteren te wassen om de olie te verwijderen. Na het douchen dronk ik hele lekkere thee met koekjes en chocolade. Regina heeft warme en koude dranken. Op dit moment hebben we gepraat. Regina is een zeer interessante gesprekspartner. Alles was geweldig! Ik ben erg blij dat ik Regina heb gevonden, nu ben ik haar vaste klant. Ik wilde niet naar een plek waar seks was, ik wilde alleen erotiek. Regina heeft geen enkele vorm van seks, wat mij ook blij maakte. Regina heeft 2 advertenties, één voor BDSM en één voor Tantra-massage. Ik geef een link naar de massage: https://www.redlights.be/massage/erotische-tantra-massage-soft-sm-hete-stenen-intiem-scheren.html
 
Ondertussen ook 2x Regina bezocht. Bovenstaande klopt en zeker goede dame voor (beginnende) anale verwenning. Foto's in advertentie zijn zeker gedateerd. Geen model maar wel eerlijke vrouw met goede prijs/kwaliteit.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ondanks het een heel lieve dame is en ik bovenstaande positieve ervaring kan bevestigen, toch maar 3 sterren omdat het uiterlijk toch zwaar tegenvalt en het comfort van de massagetafel ondermaats was. Voor mij absoluut geen herhalingsgevaar.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Fisting
  2. Penismassage
  3. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Recensie. Regina, Deurne

Enkele weken geleden bezocht. Vriendelijke dame, wel een beetje een controlefreak heb ik de indruk, schoenen uitdoen in de inkomhal en je moet ze exáct plaatsen daar waar zij wil. Uiteraard is dat haar recht, het is haar huis, en dat respecteer ik, maar ik moest mij wel bedwingen om mijn schoenen niet nét een beetje anders te zetten dan zoals zij het wil 😉.
Bij het binnenkomen gaf zij een "kus" maar ze was duidelijk aan het "snuffelen", volgens mij vooral om te ruiken of ze alcohol of wiet of zo zou ruiken. Mij niet gelaten, hoor, het is haar recht, maar ik had het fijner gevonden dat ze dat niet had "vermomd" als een kus.
Massage vond ik goed, volledige lichaamsmassage voor ze aan het meer "gerichte" werk begon. Ze heeft duidelijk ervaring.
Prostaat-, penis- en ballenmassage was OK. Een echt BDSM-gevoel had ik niet (ik had dat wel gevraagd), ze is duidelijk geen "Lifestyle"meesters. Ook de massageruimte is daar niet op voorzien.
Ik vond Regina correct op alle punten, ik zal zeker nog wel eens naar haar teruggaan voor een massage en ik weet nu wat ik wél en wat ik niet kan verwachten.
Ik schat haar rond de 50, mooi vind ik haar zeker niet, maar daarvoor ging ik ook niet naar haar.
Massagetafel vond ik oncomfortabel en krakkemikkig, zeker voor het hevigere "vuistwerk" 😉.
 
Terug
Bovenaan Onderaan