- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/bdsm/groningen/545432-meesteres-niky
Is er hier iemand die ervaring heeft met Meesteres Niky uit Groningen? Of anders een goede meesteres in dezelfde provincie?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJe kunt met haar alle kanten op hoor, het hoeft niet hardcore. Ze kan heel lief zijnPoeh, ik vind dit wel heel hardcore, hoor. De foto's op die link zijn eindeloos... Beetje te hard naar mijn smaak.
Hallo ik kom met regelmaat bij deze geweldige Mrs Niky. Mrs Niky steekt met kop en schouders boven iedereen uit Nieuwstad uit als het gaat om bdsm en kinky en eerlijkheid,meeste meiden daar weten alleen dat ze voor sm meer geld kunnen vragen maar voor de rest weten ze niks van sm, dat is bij Mrs Niky zeker niet het geval ,ze doet wat ze zegt en maakt er iedere keer weer een feestje van in haar 2 mooie grote kamers die van alle (on)gemakken zijn voorzien en waar zij uiterst hygiënisch te werk gaat, ik zeg niet meer wachten maar bellenIs er hier iemand die ervaring heeft met Meesteres Niky uit Groningen? Of anders een goede meesteres in dezelfde provincie?
Is er hier iemand die ervaring heeft met Meesteres Niky uit Groningen? Of anders een goede meesteres in dezelfde provincie?
Waarom niet?Mag je ook alleen voor de sessie met de melkmachine gaan?