Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenThanks, wel ik had verbale vernedering,anaal,spuw, spanking,nipple torture en faceslapping gevraagd.@Jefkip
Welkom op dit forum, maar zou je hiervan misschien een recensie kunnen schrijven?
Hoe doe ik dit?@Jefkip
Zou je hier misschien nog een recensieformulier aan kunnen toevoegen (meer opties)?
vandaag ook langs geweest en tevreden buiten gestapt.
Afspraak was op een neutrale plaats, de dames gevolgd naar hun woning waar de spullen al klaar lagen om gebruikt te worden op dit slavenlijf.
Had een scenario en enkele kinks doorgegeven en aan alles werd gedacht en in het spel geïntegreerd.
Ze zijn lief buiten het spel, dominant in het spel.
Wie op zoek is naar een studio met kooi, kruis, takels etc zijn hier aan het verkeerde adres. Wie houdt van SM in de huiskamer is hier aan het juiste adres
Wie op zoek is naar Meesteressen in sexy lederen, lak of rubber outfits, idem. Ze ontvangen in casual outfit maar op mijn verzoek hadden ze zelfs voor pumps gezorgd, zelfs in lak waar ik van hou.
Het uur werd vol gemaakt, zelfs een douche en een leuk nagesprek met verrassende touch, waar ik niet over uitweid, ondervind het maar zelf.
Verbaal is MrsLilth de sterkste van de twee, Beide hanteren ze vlot de zweep en de faceslaps zijn zoals het hoort.
Oh en de reden dat ik 30€ meer betaalde dan Jefkip was omdat ik het zelf voorstelde door de verzoeken die ik had.
Opletten of je wordt verslaafdIk had gelijk he
Ik ben trouwens net na jou vandaag nog eens geweest
Ik wou nog harder dn vorige keer en gekregen ook
Ik kijk alvast uit naar mijn volgende sessie met hen.
En dat zal héél binnenkort al zijn
Dat is al jaren te laat hoor maar wel toegegeven, als ik bij een Meesteres(sen) op mijn gemak ben ga ik wel meer dan anders….Opletten of je wordt verslaafd
je staat al te pronken op hun website en ze verkopen videos van je al op hun onlyfans, alsook organiseren ze een forced bi party , ze adverteren nu op afspraakjes.be onder 2 godinnenVandaag nogmaals sessie gehad met beide dames, wel ze blijven me verbazen…
Een shoppingdate gedaan in sluis, ja nr de sexshops en andere winkels ook natuurlijk.
Had hen een zweep en tepelklemmen gekocht (vlindertjes).
We zijn ook een rok gaan kopen vr mij en een rode string.
Mijn hart bonste in mijn keel elke winkel, pure mindfuck.
Toen Mrs Lilith een water bestelde vr mij in een café en zei dat ik op dieet moest tegen de ober zakte ik door de grond…
Bij de lingerieoutlet sprak ze de verkoopster aan en vroeg de grootste maat van string. Verkoopster was professioneel mr had het wel door denk ik…
Later naar een landwegje gereden waar de zweep enzo uitvoerig gestest zijn.
Jammer genoeg kwam er een traktor langs net toen ze me in mijn kont wouden nemen, wel moeten vluchten toen.
Dit weerhield de Dames er niet van om de klemmen op mijn tepels te zetten en terwijl ik rondreed vr een resto eraan te trekken.. ook op mijn ballen trouwens.
Nadien gaan eten met tepelklemmen op uiteraard… en ik kreeg de keuze met tepelklemmen een pizza of zonder een salade…
Domweg vr een pizza gekozen…
Nadien nog een rit in auto met tepelklemmen terug gereden…
Zalige dag met 2 top Meesteressen.
jou review staat ook al te pronken op hun websiteDeze week ook eens langs geweest.
Ik ben niet de man om inhoudelijk de sessie hier neer te pennen.
Wat ik wel kwijt kan is dat de dames naturel zijn en zeker te vertrouwen.
Afspraak gaat door in het park (voor hun veiligheid) en daarna kun je ze volgen naar hun appartement.
Betaling gebeurt bij aankomst in het appartement.
Duur & inhoud van de sessie worden correct nageleefd.
Ik was tevreden en ga nog wel eens terug.
Ja hoor iddje staat al te pronken op hun website en ze verkopen videos van je al op hun onlyfans, alsook organiseren ze een forced bi party , ze adverteren nu op afspraakjes.be onder 2 godinnen
Video's | twogoddesses
twogoddesses.be
En btw zo afgesproken. Dus niets zonder mijn medeweten ofzoJa hoor idd
Half juni ben ik zinnens om nog eens langs te gaan.Geïntrigeerd door de positieve reviews en geboeid door de uitstraling van de foto's op hun website heb ik recent een afspraak gemaakt met Meesteressen Tess en Kate.
Voor een eerste sessie was het heel goed.
Ik had afgesproken dat ik zelf spelmateriaal zou meenemen en beide dames hebben dat prima geïntegreerd in het spel.
Zonder al te veel overleg voelden ze goed aan wat ik leuk vond en waar mijn grenzen lagen voor een eerste afspraak.
Ze zijn duidelijk creatief en combineren dit met een dosis oprecht sadisme.
Niet goedkoop, dat is zeker zo, maar het is wel waar voor je geld.
Het herhalingsgevaar is groot …
ik ben er ook al bij geweest zeer vriendelijke dames en een mooie sessie en n de sesie nog een leuke babbel zodat zij wetn wat ik er va vondIk ben vandaag langsgeweest en ik kan bevestigen dat deze 2 dames wel degelijk echt zijn en super zijn ook.
Was een supergoeie sessie met veel variatie en geen lijstje dat afgewerkt wordt.
Alles was tot in de puntjes in orde.
Ik heb 20j ervaring en ik vond het top!
Aanrader.
Had idd hetzelfde gevoel: ziet er spannend uit maar praat eens met hen en je valt achterover van wat je betaalt om in een kooi opgesloten te worden zonder actie bijvoorbeeld. Er zijn leukere manieren om geld te verspillen...Verschijnen ook advertenties van de tweede dame, maar zoals eerder al gezegd; let maar op uw tellen...
Mijn alarmbellen gaan volle bak af bij het lezen van die advertenties omdat het wat naar opportunisme ruikt.
via fetlife kan je nog met haar afspreken.Nog andere recente ervaringen... Is ze nog beschikbaar?
Sorry voor de newbie vraag, maar hoe vind je Tess op FetLife?via fetlife kan je nog met haar afspreken.
FL heeft niet de beste zoekfunctie.Sorry voor de newbie vraag, maar hoe vind je Tess op FetLife?
Zoeken op 'Tess' geeft onoverzichtelijk veel resultaten en 'Tess Gent' geen enkel.