Heeft er soms iemand ervaring met deze meesteres?
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/fetish/meesteres-laura.html
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/fetish/meesteres-laura.html
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenzeker dat je de juiste meesteres voor hebt want ik heb een totaal andere ervaring ermeeze is de moeite niet waard, zelfs niet om een forum over te maken. allemaal lucht
Een Meesteres als Meesteres Laura is geen prostitué.Het is niet de eerste prostituee die gelanceerd wordt via een tv-programma. Het zal ook de laatste niet zijn.
Ik denk dat de tv-maker in kwestie er dan een abonnement krijgt.
Onmiddellijk stijgt het naar de meisjes hun hoofd en swingen de prijzen de pan uit.
En toch blijven er altijd naïevelingen die er het geld aan geven.
Wat televisie al niet doet met een mens...
Vroeger vaak met Mistress Shane en Lady Medea duosessies gedaan. Als ze goed op mekaar afgestemd zijn is dit echt top. Geen idee wat deze 2 Meesteressen betreft.Hey ,
Heb gelezen en gehoord dat ze samen met MISS POISEN duo sessies zou doen .
Heeft hier al iemand ervaring mee om samen met 2 meesteressen een sessie te doen ?
Grtz .
Uiterlijk is ook niet waauw, al vind ik wel dat ze de juiste uitstraling van een strenge majestueuze godin heeft."die naar eigen zeggen "tussen de 20.000 en 40.000 euro per maand verdient" met BDSM."??
Ik hou wel van haar uitstraling en heb ze eens op cam bezocht onlangs. Maar haar taaltje…. Ik ben wel dol op het accent maar haar erbarmelijk taalgebruik tonen voor mij net wat teveel over haar IQ en de boeken op haar nachttafeltje… en dat vind ik bij een meesteres toch echt een afknapper om het er eens te wagen.Uiterlijk is ook niet waauw, al vind ik wel dat ze de juiste uitstraling van een strenge majestueuze godin heeft.
Ja dat klopt, heb ze wel eens gebeld, en weinig niveau, maar vind haar persoonlijk ook niet al te aantrekkelijk, zeker niet van gezicht. Nogmaals ik ga ervoor passen, zeker voor die prijs. Maar een recensie heb ik dus niet. En zal ik ook nooit kunnen geven. Eerlijk ik zou zelfs voor 100 nog passen, vrees ik..... Wat niet wegneemt want dat kon ik wel merken, dat ze zich verheven voelt, het is wel degelijk een 100% echte meesteres. Daar twijfel ik dan weer geen seconde aan.Ik hou wel van haar uitstraling en heb ze eens op cam bezocht onlangs. Maar haar taaltje…. Ik ben wel dol op het accent maar haar erbarmelijk taalgebruik tonen voor mij net wat teveel over haar IQ en de boeken op haar nachttafeltje… en dat vind ik bij een meesteres toch echt een afknapper om het er eens te wagen.
Ik vind ze echt totaal niet verzorgd noch mooi.Ze vraagt voorschotten en komt afspreken ni na en weg met geld !! Je boekt ze een uur en 20 min later terug weg !!!en dan nog maar te zwijgen over haar kleding dacht dat ze in pyjama binnen kwam !!
Heel veel streken maar over bdsm moet ze toch nog heel veel leren !!
Je kan veel beter naar schippers straat gaan in Antwerpen zijn ze beter , vriendelijker , en kennen er veel meer van !!
Nooit of nooit meer is gewoon ne vuile dief