- BDSM spel
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Fisting
- Plassex
- Soft SM
- Speciale kleding verzoek
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/bdsm/amersfoort/526899-mrs-carina
- Totale kosten (in euro)
- 180
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Er zijn veel Meesteressen waar waar je voor een goede sessie terechtkunt. Niet alle Meesteressen vinden het leuk om een sessie meer erotisch te maken. Daarvoor is het altijd super om een zogenaamde Kinkygirl te bezoeken.
Althans, die kwalificatie geef ik Carina. Ze ontvangt in House of Dreams in Amersfoort en behoort wat mij betreft tot de absolute top. Ze is werkelijk prachtig om te zien, is erg vriendelijk, correct en zeer creatief en inventief.
Ook daar waar het gaat om het erotische en het perverse te verenigen.
En, nee, geen pijpen of neuken e.d. De erotiek zit in de benadering, het spel, het voorkomen en de manier van spelen.
Subtiel, dichtbij, aanraken mag en dat in combinatie met vastbinden, sounding, anaal en allerlei perverse spelletjes.
Opvallend is de variatie die ze in haar sessies aanbrengt. Ik was onlangs twee keer relatief kort achter elkaar en de tweede sessie was heel anders dan de eerdere doordat ze in die sessie met elektra aan de slag ging (verslavend lekker trouwens)
Ze werkt vaak samen met Michaela en ook Alesia past in het rijtje. Met alle drie heb ik ervaring en voor mij steekt Carina er met kop en schouders boven uit.
Hopelijk kan/mag ik haar snel weer bezoeken.
Althans, die kwalificatie geef ik Carina. Ze ontvangt in House of Dreams in Amersfoort en behoort wat mij betreft tot de absolute top. Ze is werkelijk prachtig om te zien, is erg vriendelijk, correct en zeer creatief en inventief.
Ook daar waar het gaat om het erotische en het perverse te verenigen.
En, nee, geen pijpen of neuken e.d. De erotiek zit in de benadering, het spel, het voorkomen en de manier van spelen.
Subtiel, dichtbij, aanraken mag en dat in combinatie met vastbinden, sounding, anaal en allerlei perverse spelletjes.
Opvallend is de variatie die ze in haar sessies aanbrengt. Ik was onlangs twee keer relatief kort achter elkaar en de tweede sessie was heel anders dan de eerdere doordat ze in die sessie met elektra aan de slag ging (verslavend lekker trouwens)
Ze werkt vaak samen met Michaela en ook Alesia past in het rijtje. Met alle drie heb ik ervaring en voor mij steekt Carina er met kop en schouders boven uit.
Hopelijk kan/mag ik haar snel weer bezoeken.