Recensie Meesteres Emma, Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

hetepost

Newbie
7
09/10/22
15
2
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/546494-mistress-emma
Totale kosten (in euro)
800
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een aantal weken geleden heb ik voor het eerst een sessie gehad met Meesteres Emma. (4h - 800 euro)
Ze is een zeer petite meesteres, maar o zo streng en sadistisch. Wat het net extra leuk maakt dat ze zo klein is. :)

Ik had al redelijk wat meesteressen geprobeerd voor iets softere sessies, maar ik wou eens een hardere sessie proberen.
Bij de huidige meesteressen waar ik ging vond ik mijn ding niet, aangezien ze telkens genade toonden zonder dat ik mijn safe word gebruikte.
Ookal vroeg ik om dat net niet te doen. Ze zagen echter aan mijn lichaamstaal/gezichtsuitdrukkingen dat de "pijn niet mijn ding was."
But that was kind of the point... Ik wou machteloos zijn en het moeten ondergaan, ookal "wou ik dat niet" op dat moment.
Nu, ik wil geen afbreuk doen aan deze meesteressen. Misschien had ik het niet goed uitgelegd, of waren ze eerder gewoon van softere sessies met mij te doen.

Maar hierdoor ben ik dus op zoek gegaan naar een zeer strenge en sadistische meesteres die geen genade zou tonen... En waar ik nog geen voorgeschiedenis had. Ik wou compleet machteloos zijn, dat ze zeer streng en sadistisch was, en dat ze niet stopte zolang ik geen safe word gebruikte.

Meesteres Emma is hiervoor overduidelijk de juiste meesteres.
Ze wist dat het mijn eerste keer was en heeft me zeer goed begeleid en op mijn gemak gesteld vooraf. Ze snapte dat ik bang was en veel vragen had, en nam uitgebreid de tijd om deze te beantwoorden en uit te leggen hoe ze te werk gaat in haar sessies. Dit zorgde ervoor dat ik voelde dat ik haar kon vertrouwen.
Ook aan het begin van de sessie hebben we eerst nog een uitgebreid intake gesprek gehad om zeker te zijn dat we beiden op dezelfde golflengte zaten.

Tijdens de sessie heeft ze haar zeker aan haar woord gehouden. Ik heb afgezien... :D
Ze is zeer professioneel en weet het spel heel goed op te bouwen. Ook houdt ze je lichaamstaal voortdurend in het oog.
Want ook al heeft ze geen genade getoond of is ze niet gestopt voor ik een safe word zei, ik vermoed dat ze nog niet all-out gegaan is omdat het mijn eerste keer was. Ze heeft wel zeer goed mijn grenzen opgezocht en deze ook verlegd.

Dus ze heeft mijn fantasie om geen genade te tonen vervuld, maar toch rekening gehouden met de realiteit dat het mijn eerste keer was. :)
It's a fine line to walk & she did it with style!

Als je meer details wilt over mijn sessie, ik heb een uitgebreide session story mogen schrijven voor haar blog. ;) (zie hieronder)

Mijn blog verhaal

Het is ook mogelijk om zachtere sessies te hebben met haar, maar hier heb ik geen ervaring mee.
Voor een harde sessie zonder genade is meesteres Emma echter PERFECT en een echte aanrader.

Volgende keer misschien eens zonder safe word... :D
 
Anderhalf jaar geleden deed ze mee in een trio met een andere NL meesteres. Haar sadisme en harde kant heb ik daardoor niet echt meegemaakt. Wel was ze verbaal hard. Ze heeft me vooral anaal enorm genomen. Ze is dieper bij mij gekomen met haar hand en haar voet dan welke meesteres voor en na haar. Haar hand en arm ging tot aan haar elleboog naar binnen. En zij zei dat ze een volgende keer ook voorbij de elleboog zou kunnen komen. "you can handle my little hands perfectly". Haar voet ging met hiel en al naar binnen. Nog nooit meegemaakt. Ook dat zou een volgende keer nog verder kunnen zei zij.
De andere, zeer ervaren, meesteres was er stil van. "Dit heb ik echt nog nooit gezien" . De filmpjes die zij gemaakt heeft zijn echt ontzettend kinky.
Ook het filmpje van een lange slangdildo van een meter die voor driekwart naar binnen ging is waanzinnig.

Door omstandigheden was ik het contact met Mrs. Emma even kwijt. Maar deze recensie maakt de herinneringen weer levend. Ik heb weer contact opgenomen en met een beetje geluk kan ik nog een keer naar haar toe voor dat zij op vakantie gaat.
 

Partners

Forum statistieken

Onderwerpen
37.971
Berichten
738.750
Leden
34.000
Nieuwste lid
henkdetank
Terug
Bovenaan Onderaan