- BDSM spel
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Fisting
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/fetish/kink-ink-bdsm-8.html
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Tijdje geleden een sessie geboekt met Meesteres Ciara. Was al jaren geleden dat ik nog eens 'mishandeld' was door een Meesteres. Vroeger ging ik af en toe eens naar Meesteres Nina in Tielt. Maar zij is ondertussen al enkele jaren gestopt
Ik had op voorhand mijn voorkeuren doorgegeven (electro, strapon, fisting, ...)
Ik ga hier niet het volledige relaas neerpennen, maar was een super ervaring. Meesteres Ciara is een beeldschone dame, een streling voor het oog. Op Redlights onder de naam Kink Ink vind je wat beeldmateriaal. Eerst heeft ze mij aan het kruis gebonden om mijn tepels en edele lid (CBT) wat te 'behandelen' inclusief wat zweepslagen en electroshocks. Daarna geknield vastgebonden op een bank en heeft ze mijn kont onder handen genomen, eerst met een grote strapon stevig doorgeneukt waarbij ik bijna letterlijk om mijn mama ging roepen. Daarna met veel glijmiddel haar hand en onderarm naar binnen gebracht, combinatie van pijn en genot. Om te eindigen heeft ze me met een grote buttplug in mijn kont met de 'melkmachine' leeggemolken. Dank u wel Meesteres Ciara.
Ik had op voorhand mijn voorkeuren doorgegeven (electro, strapon, fisting, ...)
Ik ga hier niet het volledige relaas neerpennen, maar was een super ervaring. Meesteres Ciara is een beeldschone dame, een streling voor het oog. Op Redlights onder de naam Kink Ink vind je wat beeldmateriaal. Eerst heeft ze mij aan het kruis gebonden om mijn tepels en edele lid (CBT) wat te 'behandelen' inclusief wat zweepslagen en electroshocks. Daarna geknield vastgebonden op een bank en heeft ze mijn kont onder handen genomen, eerst met een grote strapon stevig doorgeneukt waarbij ik bijna letterlijk om mijn mama ging roepen. Daarna met veel glijmiddel haar hand en onderarm naar binnen gebracht, combinatie van pijn en genot. Om te eindigen heeft ze me met een grote buttplug in mijn kont met de 'melkmachine' leeggemolken. Dank u wel Meesteres Ciara.
Laatst bewerkt: