- BDSM spel
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Soft SM
- Speciale kleding verzoek
- Vingeren
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/101908-meesteres-christel
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Heb mrs. Christel in het verleden een aantal keer bezocht. Nieuwsgierig naar wat meer kinky BDSM dingen, maar met weinig ervaring, stuitte ik op haar advertentie. Het leek mij de juiste dame voor een kennismaking hiermee. En dat was ook zo!
Mrs. Christel verstaat haar vak zeer goed. Voor mij was het de ideale eerste ervaring. Ik kan me de dates niet meer helemaal voor de geest halen, omdat het al zo lang geleden is. Maar wat ik me herinner is dat het een zeer spannend spel was, met een fijne opbouw, waarin mijn wensen werden verweven en mijn grenzen werden gerespecteerd (maar ook steeds iets werden verlegd). Het meest prettige vond ik, als beginner, dat het een mix van erotisch/intiem en BDSM was.
Mrs. Christel verstaat haar vak zeer goed. Voor mij was het de ideale eerste ervaring. Ik kan me de dates niet meer helemaal voor de geest halen, omdat het al zo lang geleden is. Maar wat ik me herinner is dat het een zeer spannend spel was, met een fijne opbouw, waarin mijn wensen werden verweven en mijn grenzen werden gerespecteerd (maar ook steeds iets werden verlegd). Het meest prettige vond ik, als beginner, dat het een mix van erotisch/intiem en BDSM was.
Laatst bewerkt: