• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Meesteres Cheyenne, Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Alexdejonge

Wandelaar
78
21/10/21
25
5
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/114910-meesteres-cheyenne
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik vroeg onlangs naar ervaringen bij deze meesteres, maar soms is zelf ontdekken de beste manier.

Afspraak maken ging makkelijk via WA.

Ontvangt in denhaag in casa cherda, niets in het bijzonders op aan te merken. De ruimte die ze tot haar beschikking had was prima te noemen.

Meesteres Cheyenne is een schitterende Hollandse, slanke, sexy/erotische dame, niets op aan te merken!

De sessie zelf was, denk ik, redelijk "licht", aangezien ik niet van de masochistische inslag ben,maar was naar mijn mening wel supergoed. Met name bondage, edging en prostaat/anaal, en waren buitengewoon prettig! Ze was zoals gezegd, richting mij in ieder geval, geen "die hard bitch" (hoewel ik er niet aan twijfel dat ze dat wel zou kunnen zijn), maar er was geen enkele twijfel wie de baas was…

Al met al was ik zeer tevreden over de sessie: de "fysieke handmatige afsluiter" kwam uit mn tenen… zou geen enkele reden zien om haar niet (nog een keer) te bezoeken…
 
Ik vroeg onlangs naar ervaringen bij deze meesteres, maar soms is zelf ontdekken de beste manier.

Afspraak maken ging makkelijk via WA.

Ontvangt in denhaag in casa cherda, niets in het bijzonders op aan te merken. De ruimte die ze tot haar beschikking had was prima te noemen.

Meesteres Cheyenne is een schitterende Hollandse, slanke, sexy/erotische dame, niets op aan te merken!

De sessie zelf was, denk ik, redelijk "licht", aangezien ik niet van de masochistische inslag ben,maar was naar mijn mening wel supergoed. Met name bondage, edging en prostaat/anaal, en waren buitengewoon prettig! Ze was zoals gezegd, richting mij in ieder geval, geen "die hard bitch" (hoewel ik er niet aan twijfel dat ze dat wel zou kunnen zijn), maar er was geen enkele twijfel wie de baas was…

Al met al was ik zeer tevreden over de sessie: de "fysieke handmatige afsluiter" kwam uit mn tenen… zou geen enkele reden zien om haar niet (nog een keer) te bezoeken…
Kun je haar likken en rimmen?

Daar geil ik het meeste op bij een meesteres.
 
Terug
Bovenaan Onderaan