Bingo. Wanneshannes; wat heb jij wat wij allemaal niet hebben?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBingo. Wanneshannes; wat heb jij wat wij allemaal niet hebben?
FantasieBingo. Wanneshannes; wat heb jij wat wij allemaal niet hebben?
Das pas SM, ik pas...Klopt en deze dame was een oplichter eersteklas die heel wat mannen voor nop naar haar locatie heeft laten rijden (waaronder ikzelf dus ook) ik zou zeggen bezint eer ge begint zeker als je niet uit de buurt komt dus.
he mat71. Wat ben jij toch een mazzelpik. Je bent nieuw hier en leest dan gelijk een recensie van Annika? Schrijf eens en uitgebreide recensie met hoe, wat, waar etc.Hoi Allemaal
Ik ben vanavond bij Meesteres Annika geweest. Ik moet zeggen dat het een aangename en positieve afspraak was. Ik was na het lezen van de recensies hier best argwanend maar dat was niet nodig. Ze is een mooie knappe verschijning en zeer begripvol en ze gaat me zeker vaker zien.
Deze keer sla ik over, onbetrouwbaar
ahhh dank je! Las het net toevallig terug in een eerdere reactie maar na dat lange onduidelijke verhaal ervoor had ik weinig concentratie meer om dit op te pikkenAnnika en en Erica schenen een en dezelfde te zijn.
Volgens mij geen actieve ads meer.
Ja dat is haar dus en dalijk weer de fake recensies van nieuwe leden dat het allemaal niet zo is in 3,2,1...Ok, Erika, blijkbaar Annika nu dus.. Daar heb ik toch wel wat problemen mee gehad.. eerste contact was heel leuk, open en normaal. De vragen die ik had beantwoordde ze netjes en dat gaf me vertrouwen. Helaas pakte het allemaal anders uit. Ik zou in de buurt zijn voor een werk afspraak en we hadden geen exacte tijd afgesproken maar tussen twee tijdstippen in. Allemaal leuk en aardig tot dus ver. Totdat ik op het afgesproken adres stond en niemand open deed.. ik hoorde wel wat gegil en gestommel maar of dat uit haar woning kwam kon ik niet zeggen. Gebeld, niemand nam op. Appjes werden niet gelezen. Na een half uur heb ik het opgegeven en toen ik in de auto zat kreeg ik bericht dat ik op een ander adres moest zijn in Geleen. Ok, kan gebeuren denk je. Ik wilde haar toch nog een kans geven ook omdat ik enorm had uitgekeken naar de afspraak. Eenmal op het andere adres aangekomen werd de deur ook niet voor me geopend.. hier werd ik langzaam kwaad van en toen ik wat in mezelf stond te mompelen kreeg ik een boos appje van haar dat ze me had horen schelden en dat het zo op deze manier niet hoefde en daarna werd ik geblokkeerd.. tja..
Op sexjobs zelfde naam. Woonplaats heel geeft ze opNu is ze actief onder de naam: Domina Eliza. Op redlights.be plaats Maasmechelen
Is dezelfde als Erika en Annika.
Inderdaad….. precies dezelfde tekst. Ze heeft wel uithoudingsvermogen. De doorgewinterde oplichtsterOp sexjobs zelfde naam. Woonplaats heel geeft ze op
Ja een junk geeft niet op hè. Die kunnen niet zonder dit soort praktijkenInderdaad….. precies dezelfde tekst. Ze heeft wel uithoudingsvermogen. De doorgewinterde oplichtster
Lol weer newbieIk ben haar vaste slaaf, en ik kan je vertellen ze is super goed in haar sessies.
Je kan wel reageren met newbie. Maar ik heb gehoord van de domina dat er een paar achterlijke stomme recensies schrijven. Niet netjes. Ik kom nu al 2 maanden bij haar. Je weet haar achtergrond niet. Dus hoe kan je oordelen? Ze is bloedmooi, heeft de juiste dominantie en is betrouwbaar. Dat ze uitgekeken is op een paar van jullie zielige internethelden kan ik goed begrijpen. Dus voor de nieuwe klanten, geef haar een kans en doe normaal.Lol weer newbie
Jeettje ze is zelf aan het schrijven hahaha. Succes ermee hahahahahhsJe kan wel reageren met newbie. Maar ik heb gehoord van de domina dat er een paar achterlijke stomme recensies schrijven. Niet netjes. Ik kom nu al 2 maanden bij haar. Je weet haar achtergrond niet. Dus hoe kan je oordelen? Ze is bloedmooi, heeft de juiste dominantie en is betrouwbaar. Dat ze uitgekeken is op een paar van jullie zielige internethelden kan ik goed begrijpen. Dus voor de nieuwe klanten, geef haar een kans en doe normaal.
Here's Johnny.Ik denk dat de strekking van het verhaal wel duidelijk is.
Hij heeft zijn punt gemaakt.
Nu komen er ongetwijfeld snel wat lyrische berichten om dit recht te zetten en haar op te hemelen.