Recensie Meesteres Angela, Eeklo 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lachende Wandelaar

Wandelaar
38
16/04/23
52
15
BDSM spel
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/fetish/op-zoek-naar-een-meesteres.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Aangetrokken door de advertentie van deze meesteres, en ook getriggerd door de fascinerende wereld van BDSM waar pijn en genot elkaar aanraken een korte recensie mbt mijn laatste bezoeken:
Deze dame ontvangt in een vrij sobere ingerichte woonkamer haar subs en onderwerpt haar slaafjes op een vrij passieloze manier aan enkele lichte opdrachtjes: naakt op handen en voeten gebonden rondkruipen in haar woonkamer, enkele vrij rudimentaire handelingen met een strapon en een paar proeven met kaarsvet.
Bitter weinig gemerkt van haar zogezegde professionalisme, nog meer verbaasd over haar vrij pittige reactie na enkele vrij goedbedoelde reacties.
Tenslotte, sommige foto's op haar profiel (zowel op Fetlife als Red lights) zijn duidelijk gefotoshopt.
Absoluut niet voor herhaling vatbaar en qua prijs/kwaliteit ruim onvoldoende.

Bedankt voor de recencie. Ik heb haar ca. 1 jaar geleden al eens gecontacteerd om te informeren naar de mogelijkheden maar ze kon me toen al niet overtuigen. Weinig of geen erotiek, en van klaarkomen al helemaal geen sprake, ze ging mij een soort van latex short aan doen 'je lul blijft in jouw broek' liet ze mij verstaan. Ja, dan kan je beter vinden voor 200 euro.

Terug
Bovenaan Onderaan