Recensie Meesteres Angela, Eeklo 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lachende Wandelaar

Wandelaar
38
16/04/23
53
14
BDSM spel
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/fetish/op-zoek-naar-een-meesteres.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Aangetrokken door de advertentie van deze meesteres, en ook getriggerd door de fascinerende wereld van BDSM waar pijn en genot elkaar aanraken een korte recensie mbt mijn laatste bezoeken:
Deze dame ontvangt in een vrij sobere ingerichte woonkamer haar subs en onderwerpt haar slaafjes op een vrij passieloze manier aan enkele lichte opdrachtjes: naakt op handen en voeten gebonden rondkruipen in haar woonkamer, enkele vrij rudimentaire handelingen met een strapon en een paar proeven met kaarsvet.
Bitter weinig gemerkt van haar zogezegde professionalisme, nog meer verbaasd over haar vrij pittige reactie na enkele vrij goedbedoelde reacties.
Tenslotte, sommige foto's op haar profiel (zowel op Fetlife als Red lights) zijn duidelijk gefotoshopt.
Absoluut niet voor herhaling vatbaar en qua prijs/kwaliteit ruim onvoldoende.

Bedankt voor de recencie. Ik heb haar ca. 1 jaar geleden al eens gecontacteerd om te informeren naar de mogelijkheden maar ze kon me toen al niet overtuigen. Weinig of geen erotiek, en van klaarkomen al helemaal geen sprake, ze ging mij een soort van latex short aan doen 'je lul blijft in jouw broek' liet ze mij verstaan. Ja, dan kan je beter vinden voor 200 euro.

Aangetrokken door de advertentie van deze meesteres, en ook getriggerd door de fascinerende wereld van BDSM waar pijn en genot elkaar aanraken een korte recensie mbt mijn laatste bezoeken:
Deze dame ontvangt in een vrij sobere ingerichte woonkamer haar subs en onderwerpt haar slaafjes op een vrij passieloze manier aan enkele lichte opdrachtjes: naakt op handen en voeten gebonden rondkruipen in haar woonkamer, enkele vrij rudimentaire handelingen met een strapon en een paar proeven met kaarsvet.
Bitter weinig gemerkt van haar zogezegde professionalisme, nog meer verbaasd over haar vrij pittige reactie na enkele vrij goedbedoelde reacties.
Tenslotte, sommige foto's op haar profiel (zowel op Fetlife als Red lights) zijn duidelijk gefotoshopt.
Absoluut niet voor herhaling vatbaar en qua prijs/kwaliteit ruim onvoldoende.
Idd bedankt voor je recensie. Ik werd getriggerd door haar uiterlijk. Op fetlife ziet ze er prima uit. Mooi geizcht etc. Alleen voor mij te ver reizen daarom nog niet geweest. Ze lijkt dus niet echt op de foto´s?

Ik was vroeger zelf jaren lang een Meester ( eerder een switch , maar hobbymatig actief als Meester)
In 2023 zag ik plots een advertentie van Meesteres Angela op redlights en wou eens proberen hoe het voelt om onderdanig te zijn. Ik heb dus na lang aarzelen toch maar een afspraak gemaakt en alles verliep zoals afgesproken.
Ik kreeg haar huisnummer wel pas bij aankomst in de straat, dit is iets wat de afspraak voor mij al extra spannend heeft gemaakt voor het begon.
Toen het eindelijk zover was en ik voor haar mocht knielen kreeg ik onmiddellijk onderdanige gevoelens.
Meesteres Angela is een prachtige dominante meesteres, haar dominantie is heel natuurlijk.
Toch houdt ze rekening met wat de kinks zijn van de sub en de afgesproken grenzen. Ze neemt haar tijd voor een intakegesprek, wat je op je gemak stelt.
Tijdens de sessie is ze heeeel dominant, je kan niet anders dan gehoorzamen en ondergaan, enkel en alleen haar looks en outfit doen je knielen.
Ik ga sindsdien regelmatig bij haar langs en telkens doet ze iets nieuws , iets anders tijdens haar sessies zodat het nooit saai wordt en ik toch telkens de drang zou krijgen om opnieuw een sessie te boeken.
Ik heb vorige jaar al mijn ervaring(en) al gedeeld op Fetlife, maar ik zag recent een heel faux review over haar waardoor ik mijn ervaring hier toch ook ga delen. Meesteres Angela was door ziekte wel een aantal kilos bijgekomen in de afgelopen jaar, maar haar foto's zijn zeker niet gefotoshopt en die extra kilo's veranderen ook niets aan het feit dat haar gezicht prachtig is + een grote pluspunt is dat ze die extra kilo's mooi aan het afwerken is.
Enige minpunt is dat ze geen voorspel , tongzoenen of orgasmes toestaat tijdens een sessie, maar daarvoor zijn er gelukkig nog andere dames.

Meesteres Angela blijft voor mij de enige echte oprechte Meesteres. Ze is ontzettend lief en attent. Voor mij bestaat er maar één Meesteres en dat is Zij. Meesteres Angela is het toppunt van oprechtheid. De (valse) beschuldigingen over Haar zijn van de pot gerukt. Totaal waardeloos. Na enkele virtuele sessies ben ik irl langsgegaan bij haar en dat heeft meer dan de verwachtigingen ingelost. Geen idee wat sommige (waardeloze) slaven verwachten maar mijn ervaringen met Haar zijn unaniem oprecht en respectvol. Gr.

Ik was vroeger zelf jaren lang een Meester ( eerder een switch , maar hobbymatig actief als Meester)
In 2023 zag ik plots een advertentie van Meesteres Angela op redlights en wou eens proberen hoe het voelt om onderdanig te zijn. Ik heb dus na lang aarzelen toch maar een afspraak gemaakt en alles verliep zoals afgesproken.
Ik kreeg haar huisnummer wel pas bij aankomst in de straat, dit is iets wat de afspraak voor mij al extra spannend heeft gemaakt voor het begon.
Toen het eindelijk zover was en ik voor haar mocht knielen kreeg ik onmiddellijk onderdanige gevoelens.
Meesteres Angela is een prachtige dominante meesteres, haar dominantie is heel natuurlijk.
Toch houdt ze rekening met wat de kinks zijn van de sub en de afgesproken grenzen. Ze neemt haar tijd voor een intakegesprek, wat je op je gemak stelt.
Tijdens de sessie is ze heeeel dominant, je kan niet anders dan gehoorzamen en ondergaan, enkel en alleen haar looks en outfit doen je knielen.
Ik ga sindsdien regelmatig bij haar langs en telkens doet ze iets nieuws , iets anders tijdens haar sessies zodat het nooit saai wordt en ik toch telkens de drang zou krijgen om opnieuw een sessie te boeken.
Ik heb vorige jaar al mijn ervaring(en) al gedeeld op Fetlife, maar ik zag recent een heel faux review over haar waardoor ik mijn ervaring hier toch ook ga delen. Meesteres Angela was door ziekte wel een aantal kilos bijgekomen in de afgelopen jaar, maar haar foto's zijn zeker niet gefotoshopt en die extra kilo's veranderen ook niets aan het feit dat haar gezicht prachtig is + een grote pluspunt is dat ze die extra kilo's mooi aan het afwerken is.
Enige minpunt is dat ze geen voorspel , tongzoenen of orgasmes toestaat tijdens een sessie, maar daarvoor zijn er gelukkig nog andere dames.
Altijd weer iemand die positief is , terwijl hij nog maar pas 1 bericht heeft geplaatst

Excuses dat ik hier geen 190 reviews geplaatst heb. Ik ga namelijk graag bij hetzelfde persoon langs, maar iedereen zijn eigen ding! Zoals ik in mijn vorige reactie vermeld heb, ben ik niet actief op deze site, maar dat wilt niet zeggen dat ik mijn eerlijke mening niet mag zeggen, daarvoor is deze website toch gemaakt?!Ik zie hier trouwens 2 goeie reacties en haar Fetlife staat letterlijk vol met goeie reacties, dus ik denk dat dat wel voldoende zegt. Veel slaven zijn enkel actief op Fetlife en niet op forums zoals deze.

Terug
Bovenaan Onderaan