Pieterpost
Wandelaar
- 89
- 20/12/21
- 25
Bij welke dames (21-35 jr) mag je meerdere keren klaar komen tijdens één afspraak?
Bij de meeste zit er een limiet van 1/2.
Bij de meeste zit er een limiet van 1/2.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWat ik me daar dan bij afvraag is ,hoeveel van die zogenaamde veelspuiters ( lees dan vooral" meerdere keren") dit ook realiseren binnen een tijdspanne van een uur. Als ze al een uur boeken,want ik hoor en lees dit ook bij dates van half uur. Daar kan ik niet bij. Zijn dat dan jonge broekjes die bij de minste aanraking exploderen? Mijn leeftijd en ervaring zullen wel meespelen , maar als een dame er zin in heeft dan kan ik een uurtje voorspel en opwinding best aan zonder te moeten klaarkomen. De explosie op het einde van zo een date voel je tot in je tenen . En hoewel het maar enkele seconden duurt lijkt het wel of het minuten zijn.Ik krijg zo vaak de vraag of t meerdere keren kan, dat ik er gek van word soms
Net zoals @Privé veronique hierboven aangeeft, betaal je bij mij voor "tijd" en niet voor "acties". Kan en wil jij als man meermaals klaarkomen, sure. Heb je daar geen behoefte aan, ook goed! Ik stuur niemand buiten eens die klaargekomen is, als er nog tijd over is.
Er zijn er inderdaad ook die t vragen voor een date van een half uur. Ik antwoord dan gewoon altijd dat dat volledig van hen afhangtWat ik me daar dan bij afvraag is ,hoeveel van die zogenaamde veelspuiters ( lees dan vooral" meerdere keren") dit ook realiseren binnen een tijdspanne van een uur. Als ze al een uur boeken,want ik hoor en lees dit ook bij dates van half uur. Daar kan ik niet bij. Zijn dat dan jonge broekjes die bij de minste aanraking exploderen? Mijn leeftijd en ervaring zullen wel meespelen , maar als een dame er zin in heeft dan kan ik een uurtje voorspel en opwinding best aan zonder te moeten klaarkomen. De explosie op het einde van zo een date voel je tot in je tenen . En hoewel het maar enkele seconden duurt lijkt het wel of het minuten zijn.
Dat maakt een date af voor mij en niet het feit dat ik twee of meerdere keren zou gespoten hebben. En oh ja, met de juiste dame lukt het wel een tweede keer maar dan alleen bij dates van twee uur en zelfs daar hoeft het voor mij niet eens.
Maar lukt dat dan ook binnen een half uur als ze weten van je dat het kan en mag? Ben ik wel eens benieuwd naar.Er zijn er inderdaad ook die t vragen voor een date van een half uur. Ik antwoord dan gewoon altijd dat dat volledig van hen afhangt
Ik verkies ook langzaam opbouwen en naar t einde toe een hoogtepunt, maarja.
Ben jij zo graag buiten dan ?misschien dame zoeken die buitensex aanbied.Bij de meeste dames is het 1x voor 30 min en 2x voor 45-60 min.
Ik betaal vaak voor 60 min en sta dan na 20-25 min weer buiten
Bij sommigeMaar lukt dat dan ook binnen een half uur als ze weten van je dat het kan en mag? Ben ik wel eens benieuwd naar.
Omdat je zelf wil weg gaan? Of omdat de dame in kwestie "klaar" is?Bij de meeste dames is het 1x voor 30 min en 2x voor 45-60 min.
Ik betaal vaak voor 60 min en sta dan na 20-25 min weer buiten
Omdat de date, volgens hun, eindigt als je 2x komt.Omdat je zelf wil weg gaan? Of omdat de dame in kwestie "klaar" is?
Jazeker ik betaal haar nog steedsWij hebben het hier over betaalde dates.
Ik ga er van uit dat jij dat die dame niet betaalt?
pluis goed de reviews uit van dames in jouw regio hier op dit forum en boek dan een dame die je aanstaat.Ze maken toch reclame met $$$ voor 1 uur etc.
Als je met 20 min klaar bent heb je nog 40 min over om wat dan ook te doen.
Als je NIET klaar komt mag je dan langer blijven?
(ik ben niet ervaren maar die ene keer dat ik geweest ben kon ik niet klaar komen) Maar buiten 'je mag wel hondjes maar kost extra' en dat soort zaken was ik toch zo weer buiten. De reden dat ik erna nooit meer geweest ben.