Meer buitenlandse slachtoffers van mensenhandel in thuisprostitutie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik las het ook. We zien allemaal het rondreizende circus van Zuid-Amerikaanse vrouwen op kinky die elke week in een andere stad verblijven. Dat kan geen zuivere koffie zijn. Voor mij een reden om vooral privéhuizen te bezoeken in plaats van thuisprostituees waarvan de herkomst altijd uiterst twijfelachtig is.
 
Een deel van de zogenaamde "slachtoffers" ziet zichzelf helemaal niet als slachtoffer, maar als arbeidsmigrant. Daarover hebben kritische journalisten reeds geschreven: https://www.amazon.com/Unmaking-Migrants-Nigerias-Trafficking-Governance/dp/1501763539

Comensha en de Nationaal Rapporteur moeten van een fenomeen wel een PROBLEEM maken om hun voortbestaan (en subsidie) te rechtvaardigen.

Zie Andrijasevic, Rutvica:

"Migration, Agency and Citizenship in Sex Trafficking"

 
Een deel van de zogenaamde "slachtoffers" ziet zichzelf helemaal niet als slachtoffer, maar als arbeidsmigrant. Daarover hebben kritische journalisten reeds geschreven: https://www.amazon.com/Unmaking-Migrants-Nigerias-Trafficking-Governance/dp/1501763539

Comensha en de Nationaal Rapporteur moeten van een fenomeen wel een PROBLEEM maken om hun voortbestaan (en subsidie) te rechtvaardigen.

Zie Andrijasevic, Rutvica:

"Migration, Agency and Citizenship in Sex Trafficking"

Da's wel erg cynisch, maar dat mag.

Je zegt 'een deel van'. Dan is er nog altijd een deel dat wel daadwerkelijk slachtoffer is. Er is niks mis mee om daar alert op te zijn. Persoonlijk steek ik m'n pik liever niet in een vrouw die dat eigenijk niet wil.

Daarnaast kan het prima zo zijn dat iemand zichzelf niet definieert als slachtoffer, omdat diegene het referentiekader van een land als Venezuela of Congo heeft. Dan kan het naar westerse normen nog steeds wel een slachtoffer zijn.

En kom op; vrouwen die enkel Spaans spreken, die elke week in een ander shabby pand in een andere stad verblijven en niks weten van de hier geldende wet- en regelgeving, denk je dat die geholpen worden door mensen van de vrijwilligerscentrale?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan