Toch nog even een nieuwe ervaring plaatsen
Een tijdje geleden las ik op de Maze chatroom ('maze2day') dat er die middag een stel zou komen. Dit stel had ik al vaker zien posten in de chatroom en ik was wel nieuwsgierig. Ze zou grote borsten hebben en was op zoek naar veel zaad; het werd op prijs gesteld als je daarna "zaadslet" of zoiets tegen haar zou zeggen. Niet geheel duidelijk was of je alleen mocht spuiten of ook met je lul erin. Maar dat maakte niet uit, want dat laatste was ik toch niet van plan - ik ben vooral een voyeur en exhibitionist.
Maar ik wilde die grote borsten wel eens zien, dus ik naar de Maze rond het aangegeven tijdstip.
Niet geheel verrassend zijn er enkel mannen die een beetje rondslenteren als geheim agenten in een oude spionnenfilm. Ineens zie ik de man die me binnen liet - een personeelslid - wijdbeens staan. Voor hem zit een man op zijn knieën. Hij kijkt opzij en onze blikken kruisen even. Hij kijkt een beetje ondeugend en triomfantelijk tegelijk. Daarna kijkt hij weer naar beneden hoe zijn lul wordt afgezogen.
Op een gegeven moment ga ik maar ergens zitten en een film kijken, in afwachting van het stel dat zou komen.
Achter mij gaat een man zitten. Het is een nette man van eind veertig. Ik speel wat gedachteloos met de hand in mijn broek. Hij niet. Ik heb het idee dat hij ook zit te wachten. Ik vraag: "zit je ook te wachten?" "Ja," zegt hij. Al snel is duidelijk dat we voor het zelfde komen. Er ontstaat een leuk gesprek over Maze, wie er zoal komt en wat hij heeft meegemaakt. Al kletsend, verbaas ik me erover dat ik heel ontspannen met hem praat over deze avonturen en denk dat het komt dat het praten op dit forum het voor mij "normaal" heeft gemaakt. Daardoor loop ik inmiddels iets zelfverzekerder rond in de sekswereld. Maar dit is de eerste keer dat ik in het echt wat ervaringen uitwissel met iemand. "Nou ik ga nog eens kijken", zegt hij, en loopt weg.
Een andere man komt naast me zitten. Hij is wat ouder, misschien eind vijftig. Hij kijkt me een beetje vragend aan, of het goed is of hij daar zit, maar hij zit er al, ik jaag hem niet weg. Hij is spiernaakt met alleen een cockring om zijn lul. Ik had hem eerder al zien wandelen, toen had hij een flinke stijve, nu niet meer. Ik kijk naar zijn lul, vraag of ik even mag voelen - uiteraard mag dat - en weeg hem met mijn hand. Ook slap is het een behoorlijk ding. Ik complimenteer hem. "Ja hij is slap", zegt de man ten overvloede, "ik ben net klaargekomen."
Ik heb ondertussen mijn eigen lul uit mijn broek gehaald en hij vraagt ook netjes "mag ik?". Ik knik. We friemelen wat. Hij heeft wel door dat ik niet gay ben, maar het maakt hem niet uit. Mij ook niet. Als het stel niet komt, dan wil ik in elk geval ìets spannends hebben gedaan.
"Er zou ook een stel komen vandaag", zeg ik. "Oh, maar die zijn er al hoor!" zegt de man. Ik verontschuldig me en zeg dat dat eigenlijk is waar ik voor kwam. "Nee natuurlijk niet, ga maar gauw!".
Ik ga de trap af, naar de sling. Die is te bereiken via een smal gangetje. Via een doorkijkje zie ik een man staan, met twee voeten die boven zijn schouders uit steken. Er ligt duidelijk iemand in de sling. In het smalle donkere gangetje naar de sling staan drie of vier mannen in de rij. Ze schuifelen zenuwachtig en spelen met hun lul. Ik besluit maar mee te doen, eigenlijk niet goed wetend wat ik zal gaan doen als ik eenmaal ben aangeland bij de sling. De man van even daarvoor, die ook speciaal voor het stel kwam, zie ik niet meer. Of hij is al klaar en naar huis, dat kan ook.
Als ik de tweede in de rij ben zie ik alles wat duidelijker. In de sling ligt een vrouw. Ze is eind veertig en kijkt niet erg vrolijk. Haar partner is een brede man met tattoos.
"Als je snel kan klaarkom'n, mag je d'r overheen spuit'n", zegt hij tegen de man voor mij, met een zwaar Gronings accent. De man voor mij probeert het een paar seconden maar lijkt zich dan plotseling te bedenken, komt ineens terug en stuift de rij voorbij.
Ik ben aan de beurt.
"Als je snel kan klaarkom'n, mag je d'r overheen spuit'n", krijg ook ik te horen, terwijl hij mij van top tot teen onderzoekend aankijkt. Doet hij dat bij iedereen, of ben ik een vreemde eend in de bijt in zijn wereldje? Geen idee. Ik ga naast haar staan en trek aan mijn lul. In een flits bekijk ik haar nog even. Haar borsten zijn wel redelijk, maar niet zo kolossaal als geadverteerd. Na amper 10 seconden kom ik al klaar. Door mijn opwinding is het een enorme explosie van prostaatvocht en ik schiet ver over haar heen. Geen idee waar het allemaal terecht komt, maar minimaal tegen de achterwand en waarschijnlijk ook het plafond.
De vrouw vraagt haar partner om een doekje. Blijkbaar heb ik haar toch geraakt, en wel op een plek waar niet de bedoeling was. In een oog misschien? Ik besluit het niet te controleren, want straks heb ik iets fout gedaan. Haar partner is een wat norse, intimiderende man. Ik maak me snel uit de voeten.
Net op tijd herinner ik me dat ik volgens het berichtje in de chatroom iets van 'zaadslet' ofzo zou moeten zeggen. Maar ik ben nou eenmaal beleefd. 10 seconden eerder zou ik dat al niet gezegd hebben, maar nu ik door mijn orgasme weer mijn oude zelf ben geworden, doe ik het helemaal niet meer. Ik kijk haar aan en zeg: "dat was geil, dank je." De vrouw lijkt het bedankje te waarderen.
Een minuut later sta ik weer op straat. Het daglicht prikt in mijn ogen. Twee getinte jongens van begin 20 staan drie meter naast het pand en zien me naar buiten komen. Ze zijn in gesprek, maar schieten ineens in de lach. Als ik de hoek om ben, check ik toch maar even of ik geen zaad op mijn shirt heb. Maar dat is niet het geval.
Ze lachten omdat er iemand uit de Maze kwam. En terecht eigenlijk wel. Want die hele tent gaat eigenlijk nergens over, en dat is grappig. Maar het leven mag soms ook grappig zijn. Ik neem mezelf in elk geval niet zo serieus. Ik ga vast nog wel een keer heen.