Algemeen Maze, Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Spaar je zaad op want we kunnen subslut as donderdag weer goed volspuiten.
Wie komt ook?

--------------------------



Bare cumdump
Donderdag 2 mei van 13:00 tot 15:00 uur

Ik laat mij dan weer non stop gewillig vol spuiten door liefst zoveel mogelijk mannen in sexbios Maze in Den Haag.

Ik ben een klein gewillig bare sletje van 34 jaar. Word door mijn bull aangeboden met hoerige stripper heels en kousen

Voor degenen die al eerder hebben meegedaan weten dat ik gewillig wijdbeens klaar lig met mijn strippen heels omhoog. En liefste de ene na de andere pik in me wil voelen spuiten. Ik ben zeer gewillig en laat me door iedereen als een echte cumdump gebruiken.

Ik ben een echte bare slet en zeer submissive. Vind het ook heerlijk als ik goed word aangepakt door de aanwezige mannen onder toeziend oog van mijn dominante bull......
Heerlijk om zoveel mogelijk ladingen in me kutje gespoten te krijgen. Jullie moeten er dus van houden om in het sperma van jullie voorganger te soppen.
Tuurlijk wil het jullie zaad ook voelen gutsen in mijn mondje en over mij heen.
Anaal is her enige waar ik niet voor in ben!
Verder hoeven jullie je niet in te houden en wil ik echt voelen dat ik word gebruikt. Natuurlijk altijd met respect.....

Je betaalt alleen de entree voor de sexbios € 9 euro

Hopelijk is het donderdag 2 mei weer lekker druk met hitsige mannen en wisselen jullie elkaar snel af met jullie harde spuit pikken. Want kan nooit genoeg krijgen!


Laatste cumdump was heerlijk!!! Als jullie het leuk vinden zijn de verhalen van mannen die zijn geweest te vinden op nzcforum.

Hopelijk sparen jullie je zaad goed op en ga ik weer druipend naar huis
 
Ik heb begrepen dat de vorige keer er zo'n 30-40 man waren. Gezien alle aandacht die er nu voor is, zou het mij niet verbazen als het er nóg meer gaan worden donderdag
 
Hai ben vrouw en hetro ...zou graag een keer met me vriend ook hetro willen langs komen nieuwsgierigheid en wie weet ..vriend vind overigens niet erg dat ik met meerdere mannen bezig bent ..hij doet gewoon mee alleen voor hem geen mannen polonaise aan ze lijf hahaa ..maar ja heeft et enig nut lees vooral gays !
Ik ben hetero het lijkt me spannend je te ontmoeten in de Maze
 
Lees de reviews eens op nzcforum.com
Daar word uitgebreid gesproken over alle cumdumps die er tot nu toen zijn. Gehouden door haar. Dat liegt er niet om. Het is oprecht een echte cumdump. Met 40 a 50 man. Ik een kleine sexbios zaal. Met in het midden het matras waar zij wijdbeens klaar ligt. Tijd om te warmen heeft ze niet aangezien direct door de aanwezige mannen word gegrepen.
In 2,5 uur tijd werkt ze alle 50 mannen af. De ene na de andere spuit achter elkaar hun lading in haar kutje. Andere spuiten over haar lichaam of gezicht. Zeker 35 man die haar vol spoot.

 
Vorige week moest ik overdag voor werk in DH zijn, maar op het einde vd middag was het zover en wipte ik langs bij Maze. Eerst even een rondje lopen om te zien hoe druk het was en of er iets viel te beleven. In de heterozaal werd een supergeile film vertoond, maar de mannen die daar zaten hadden meer belangstelling voor elkaar en voor mij. Ik ben tussen 2 mannen in gaan zitten die al gauw hun handen lekker over mij lieten rondgaan en mijn kleren probeerden uit te doen. Ik ben toen voor ze gaan staan en heb me helemaal uitgekleed. Mijn slip werd gretig naar beneden getrokken. Toen op mijn knietjes en beide mannen lekker verwend terwijl zij bleven graaien en voelen aan mijn pik en billen. Al gauw was ik het middelpunt van een pijporgie met meerdere mannen die hun pik aanboden. Het was al warm binnen, maar hierdoor kwamen er nog een paar graadjes bij. Een aantal mannen hielden het niet en spoten over me heen.

Na het opfrissen heb ik mijn kleren in het kluisje gedaan en ben daarna naakt gaan rondlopen. Lekker geil om naakt in het donker te worden betast en als een pijpslet gebruikt te worden. Na een tijdje werd ik gewenkt door een man in een van de hokjes. Die had me al een tijdje gezien en hij zei dat hij me wilde neuken. Zijn pik zag er lekker uit dus dat leek me wel wat. Eerst lekker opgeilen. Tongzoenen en hij likte mijn kontje vol overgave. Condoom, glijmiddel en ik ging op mijn rug liggen en werd eerst als een meisje geneukt. Benen omhoog over zijn schouders en zijn pik gleed makkelijk naar binnen. Na een tijdje lekker stoten wilde hij dat ik op handen en voeten ging. Ik draaide me om en bood opnieuw mijn kontje aan die weer lekker gevuld werd met zijn stijve pik. Na een paar minuten kwam hij grommend klaar. Na die lekkere neukbeurt bleef ik nog even in het hokje zitten om uit te hijgen. Een andere man die ons bezig had gezien begon mij te pijpen en mijn kontje te vingeren. Daarop hield ik het niet langer en kwam klaar in zijn mond. In plaats van het door te slikken hebben we lekker geil mijn zaad overgetongd.

Al met al een geslaagd bezoek en als ik weer in DH moet zijn of omgeving ga ik zeker weer een kijkje nemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan