- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.quartier-rouge.be/profil/mayumi-japonais-exotique-2/
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ik ken deze iets oudere dame al vele jaren en heb haar destijds op het oude h**k**s forum nog gerecenseerd. Ze is Braziliaanse, maar haar ouders waren Japanse emigranten, dus verwacht geen Latina Bimbo, maar een Aziatisch type. Enkele maanden geleden heb ik haar nog eens een bezoekje gebracht en ze blijft écht een topper, zowel qua looks als qua service. Haar profiel is 100% correct, ook haar leeftijd (één van de weinigen die daar niet over liegt). Verwacht geen extreme zaken, maar ze doet wel alles wat ze belooft (TZ, PZC, NMC, Beffen,...) Ze neemt ruim haar tijd en een uur duurt er nog steeds 60 minuten (meestal zelfs langer). Momenteel is ze met vakantie, maar ze heeft me laten weken van in augustus terug te komen. Omdat ze nogal wat vaste goede klanten heeft, krijgen die de voorrang. Tijdig boeken is dus de boodschap.
Op het Franstalige forum werd ze reeds uitvoerig besproken en meestal zeer positief:
Haar profiel vind je hier:
Op het Franstalige forum werd ze reeds uitvoerig besproken en meestal zeer positief:
Bruxelles : MAYUMI (brésilienne, brune - typée asiatique) | Youppie.net
Bruxelles : MAYUMI (brésilienne, brune - typée asiatique). Une découverte ? Très chouette rencontre avec une délicieuse femme, souriante, attentive, décontract
youppie.net
Haar profiel vind je hier:
Mayumi Exotique Japonais
Je me prénomme Mayumi, irrésistible et belle, délicieux mélange de brésilienne et japonaise de 42 ans.
www.quartier-rouge.be