Mayu - Nieuwegein

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Flip84

Wandelaar
37
26/09/21
31
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Haar gezicht is geblurd op de website. De werkelijkheid valt niet tegen. Ze heeft een fris jong koppie en draagt een beugeltje. Voor een meisje van 1.55 meter lang heeft ze grote (cup D) borsten. Die hangen al wel een heel klein beetje. Buik en billen zijn net niet meer superstrak (misschien al jong moeder geworden) maar een kniesoor die daar op let. Mayu verblijft in een tweekamerappartementje in een vrij oud gebouw op loopafstand van het tramstation bij City Plaza. Bij het weggaan zag ik twee andere Thaise dames, ongeveer van dezelfde lengte als Mayu, op eerste gezicht minder knap. Waarschijnlijk gebruiken ze allemaal hetzelfde bed aangezien het appartement maar één slaapkamer heeft. Douchen was geen optie. M'n kleine vriend werd met doekjes opgefrist. Pijpen zonder condoom kostte 20 euro extra. Was best aardig, maar ze wilde al vrij overschakelen op iets anders. Ze leek verbaasd dat ik haar wilde beffen. Kutje rook en smaakte niet super fris. Ook reageerde ze niet of nauwelijks op mijn orale inspanningen (die door andere dames toch vaak wel gewaardeerd worden). Neuken was lekker. Ze gebruikte wel aardig wat glijmiddel wat met mijn formaat penis niet per se nodig is. Toch voelde ze nog aardig strak en kon ik mijn hoogtepunt helaas niet lang uitstellen.
Mijn advies: ga eerst voor een vluggertje of een half uur zonder extra's. Voor 80 euro extra doet ze trouwens anaal (staat niet in de adverententie). Klaarkomen in haar mondje lijkt ze (in tegenstelling tot wat erin in de advertentie staat) dan weer niet te doen. Als je haar appt, stuurt ze een prijslijst terug en daar stond cim niet in, maar anaal wel. Kan ook zijn dat de drie dames hetzelfde menu sturen, maar dat er per persoon toch kleine verschillen zijn.

Laatst bewerkt:
Haar gezicht is geblurd op de website. Ze heeft een fris jong koppie en draagt een beugeltje. Voor een meisje van 1.55 meter lang heeft ze grote (D) borsten. Die hangen al wel een heel klein beetje. Buik en billen zijn net niet meer superstrak (misschien al jong moeder geworden) maar een kniesoor die daar op let. Ze verblijft in een tweekamerappartementje in een vrij oud gebouw op loopafstand van het tramstation bij City Plaza. Bij het weggaan zag ik twee andere Thaise dames, ongeveer van dezelfde lengte als Mayu. Waarcshijnlijk gebruiken ze allemaal hetzelfde bed aangezien het appartement maar één slaapkamer heeft. Douchen was geen optie. M'n kleine vriend werd met doekjes opgefrist. Pijpen zonder condoom kostte 20 eu
Ik neem aan deze dame?

Wellicht een idee om een review aan te maken, je bent de eerste die iets mededeelt over haar. Voorkomt allerlei andere vragen over de date, wat heb je zoal gedaan, hoe lang, prijs etc

Terug
Bovenaan Onderaan