Lijkt me een toffe uitstraling te geven maar dat is natuurlijk niet alles wat er toe doet bij een afspraak. Bedankt voor de info, ik zoek verder! Merk dat het verdomd moeilijk is dames te kunnen vastkrijgen aan de telefoon.
Afgesproken met deze jonge dame.
Positief: ze deelde van bij haar vertrek haar positie zodat je haar weg naar jou kunt volgen. En ook meteen de zekerheid hebt dat ze komt. Ook onderweg updates over hoe lang ze nog onderweg is. Zeker een aanrader aan haar collegae.
Komt zeer rustig en vriendelijk over. Knap gezichtje. Je ziet aan haar lichaam dat ze een kind heeft gebaard, maar dat mag de pret niet bederven. Borsten zijn groot (D) nep, maar goed gedaan. Ze voelen heer natuurlijk, en zijn goed van vorm. Geen stekende trompetten maar een gewoon lekkere D-curve.
Zoenen is geen probleem, tong heeft ze niet graag.
Bij het beffen komt ze multi-orgastisch over, en wilt ze liever overgaan naar blowjob, ( wat ze overigens goed doet) en de daad zelf. Waarbij ze zelf nogal snel klaarkomt. Echt wel. Ik ging wel nog even door in doggy.
Na een sigaretje aan de tweede ronde begonnen met haar klaar te beffen. Vingeren kan niet. En je merkt dat ze vrij gevoelig is om klaar te komen, maar netjes langzaam en regelmatig de druk wat verleggen, en de tijd nemen, kwam ze echt wel schokkend klaar.
Daarna een massage bij haar en naar mijn tweed ronde gegaan.
Lekker zoenen, pijpen, ….
Cowgirl en klaarkomen in doggy.
Deze jonge dame maakt veel goed, met te zijn wie ze is, lichamelijk heb ik al strakker gehad., maar ze maakt het helemaal goed.
Pijpen is zonder sex is met.
I
Ik gebruik graag een vinger te stimuleren met beffen, maar is eigenlijk niet nodig voor een hoogtepunt.
Een leuke ontspannende date dus.
Prijzig? Iedere zot betaald voor wat hij waard vind en Maya is er zo eentje voor mij.