Recensie Maya, Wetteren 2,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Spirit

Wandelaar
56
13/10/21
39
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Tussen borsten (russisch)
  8. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/maya-1236
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tijdje geleden met Iris in Wetteren afgesproken maar door file 30min te laat op afspraak , onderweg wel sms gezonden dat het later ging worden maar was geen probleem, bij aankomst aan motel E40 sms dat het kamer 2 was, bij binnenkomst direct excuses dat Iris bezet was, en dat maya haar collega/vriendin was, besloot om toch te blijven , keurig 100 euro betaald voor 30 min (probeer steeds bij eerste afspraak 30 min te boeken) na douche genomen te hebben , naar boven bed op mezaninne, tongzoenen, pijpen zc, ze was heerlijk licht dominant, beffen en rimmen, ballen zuigen, vinger in kont, wat een ervaring!! Ik ga zeker terug

Kloppen haar fotos?
Op 1 en 4 lijkt ze ouder 🤔
De andere fotoshop of van jaren geleden ? 🤔😉
Als in een advertentie gestileerde, (semi) professionele foto's staan kan je er in sommige gevallen van uitgaan dat die al iets gedateerder zijn. Zo een shoot kost geld en dat doe je meestal niet elk jaar. Bij Maya zie je dat verschil wel met de foto('s) die ze zelf genomen/laten nemen heeft.

Dan ziet ze er naar mening jong uit voor haar leeftijd. Zoals reeds gemeld heb ik mijn twijfels of alle foto's wel degelijk van haar zijn. Dit terzijde gelaten, ze mag er zijn en op haar service is ook niets aan te merken, integendeel. Maar smaken verschillen natuurlijk en dit is misschien maar best.

Slaapmuts vermeldt duidelijk : "Ze kan mss een mindere dag gehad hebben."
Wat er daar niet duidelijk aan is, begrijp ik niet.
Sowieso is Maya voor mij een toppertje, maar smaken kunnen uiteraard verschillen.

Ik ben onlangs bij de dame geweest: Zeer goede ervaring! Dame doet haar best! Als je ze lief behandeld is dame ook zeer lief terug!
Dame heeft wel wat sporen van de leeftijd. Maar dame compenseert dat ruimschoots met haar enthousiasme en toewijding.
Tongzoenen vond ik niet goed.
Niet helemaal mijn type, maar zeer goede ervaring gehad. Ik ga nog terug!! Aanrader!

Zo zie je maar dat smaken verschillen en misschien maar best. Persoonlijk vind ik het tongzoenen bij Maya één van de betere, om niet te zeggen, de beste. Ze eet je bijna op. Ik begrijp niet echt wat er bedoeld wordt met sporen van de leeftijd. Zo zouden er meer dames mogen zijn. Afgelopen zaterdag nog een bezoekje gebracht en ik keer steeds tevreden terug.

Intiem
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
ben langs geweest bij maya mooi gezichtje knap lichaam is ouder ben 35j schat haar tussen 40 en 50j sex was oke tongzoenen kun beter
vervelend dat ze telefoon opneemt en beantwoordde tijdens onze afspraak voor herhaling vatbaar

ben langs geweest bij maya mooi gezichtje knap lichaam is ouder ben 35j schat haar tussen 40 en 50j sex was oke tongzoenen kun beter
vervelend dat ze telefoon opneemt en beantwoordde tijdens onze afspraak voor herhaling vatbaar
Dus minstens 10 jaar ouder dan wat ze adverteert... Tsja!
Maar... de telefoon beantwoorden(!) tijdens een date! Ja doe maar!

En... dat is voor herhaling vatbaar?

Laatst bewerkt:
Dus minstens 10 jaar ouder dan wat ze adverteert... Tsja!
Maar... de telefoon beantwoorden(!) tijdens een date! Ja doe maar!

En... dat is voor herhaling vatbaar?
Leuke en kinky date idd.. mss wel wat ouder dan ze beweert.. maar heerlijke seks.. zelfs een heerlijke prostaatmassage gekregen terwijl ze me pijpte/aftrok…

Maar ook hier halfweg de date ging haar telefoon en nam ze gwn doodleuk op.. 2 minuten gebeld ongeveer, en ik was aan het afkoelen.. :( enige grote minpunt,.

Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Normaal
Dag
Maandag
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Reeds tweemaal bij deze fame geweest.
De eerste keer was dat echte GFE: zeer lieve ontvangst, leuke babbel, tz, pzc, massage etc… 😁
De tweede keer was het veel minder. Tz ging niet, beffen kon niet. Ook sex was minder plezant 😭
Mooie vriendelijke dame rond 45-48 jaar. Spreekt Frans. Ontvang langs e40 in motel in Wetteren.

Terug
Bovenaan Onderaan