Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat zal dan inderdaad haar mogelijke vriendje zijn. Andere dames daar zoenen wel.Vorige week heeft ze tegen mij uitdrukkelijk gezegd dat tongzoenen niet mogelijk was. Dus niet voor haar gekozen.
Dat zal dan inderdaad haar mogelijke vriendje zijn. Andere dames daar zoenen wel.
Er is een Maya daar maar die is toch allesbehalve slank, eerder heel stevig. Er lopen veel mooiere figuurtjes daar rond?Al verschillende keren afgesproken met Maya. We kennen elkaar nog van vroeger waar ze ontvIng in Mol. Ze doet in alles haar best, soms wat rap wat lijkt dat je ze snel buiten wilt. Maar heb altijd mijn 30-60min volledig afgemaakt met wasje voor en na. Het is te hopen dat zoenen/tongzoenen snel terug mag, want dit mis ik wel hard hoor.
Inderdaad Maya is zeker geen aanrader, mss vroeger ooit, maar nu is het een stevige dame, zonde van de 80 euro. Dan neem je beter een knappe Roemeense ofzoDame lijkt niet op de foto's. ik had een jong slank blondine verwacht met zelfde lichaamsbouw als Mia. Het was een oudere en vollere versie. gezichtje viel ook tegen. Veel oneffenheden. twijfel of zij het wel is op de foto's. Zag geen overeenkomst.
via app afgesproken pzc en tz. Maya begon met pzc maar binnen een min ging ze over naar pmc. Dat maakte die Matige blowjob er niet beter op. Ze had wel veel aandacht voor mijn ballen wat ik niet fijn vind. veel nepgekreun tijdens het zuigen.
Tz deed ze ook niet. Tong lag dood in haar mond. Poes werd wel goed nat van het vingeren. Heb haar een aantal min hard mogen neuken en ze wilde weer overgaan op matig zuigen. Alles was erg gehaast denk dat we totaal maar 10 -15 min bezig zijn geweest. stond ruimschoots op tijd buiten .
Hoe komt die zelfs aan three starsTnx voor de fb.
Is die echt ooit mager geweest? Lijkt me bizar, is echt wel heel corpulent nu. Ik val niet direct op obesitas, maar ieder zijn meug natuurlijk.Zelfde maya/ service als in Mol. Alleen met pak meer kilos, spijtig genoeg
Maar enfin, die id t´´´Al verschillende keren afgesproken met Maya. We kennen elkaar nog van vroeger waar ze ontvIng in Mol. Ze doet in alles haar best, soms wat rap wat lijkt dat je ze snel buiten wilt. Maar heb altijd mijn 30-60min volledig afgemaakt met wasje voor en na. Het is te hopen dat zoenen/tongzoenen snel terug mag, want dit mis ik wel hard hoor.
Inderdaad, ze lijkt toch helemaal niet op de foto's maar misschien ooit wel?Dame lijkt niet op de foto's. ik had een jong slank blondine verwacht met zelfde lichaamsbouw als Mia. Het was een oudere en vollere versie. gezichtje viel ook tegen. Veel oneffenheden. twijfel of zij het wel is op de foto's. Zag geen overeenkomst.
via app afgesproken pzc en tz. Maya begon met pzc maar binnen een min ging ze over naar pmc. Dat maakte die Matige blowjob er niet beter op. Ze had wel veel aandacht voor mijn ballen wat ik niet fijn vind. veel nepgekreun tijdens het zuigen.
Tz deed ze ook niet. Tong lag dood in haar mond. Poes werd wel goed nat van het vingeren. Heb haar een aantal min hard mogen neuken en ze wilde weer overgaan op matig zuigen. Alles was erg gehaast denk dat we totaal maar 10 -15 min bezig zijn geweest. stond ruimschoots op tijd buiten .
Deze oudgediende is blijkbaar ook alweer weg in dat 'duiven kot'.
Heb me wel altijd afgevraagd wat haar echte leeftijd was. Ook rond middelbare leeftijd als Kyara? Ik schatte haar ongeveer 40. Maar door massa make up, moeilijk te zien.
Ik vond haar echter nog wel ok, geen super service maar ideaal passend bij de vroegere democratische prijzen. Treuzelde wel altijd veel. Dat je sowieso een kwartier later met wat geluk begon...
Waarschijnlijk de oorzaak dat deze oudgediende er dan ook gestopt is.. Die prijzen paste immers niet direct bij haar profiel. Ze was ok maar geen 140 voor 45 minuten of 180 voor een uur....
Maar daar geven ze bij private girls dan weer geen info over. Werkte er volgens mij minstens dubbel zo lang als Veronique.
Ik vind het jammer. Ze hadden beter net als Maison hun prijzen ook beter naar voorheen aangepast.
Maar zowel bij Maison als bij hen, is de keuze in dames op de koop toe maar triestig geworden.
Maar dat private girls wel over Veronique info geeft maar niet over zo oudgediende vind ik toch maar heel bedenkelijk. Werkt er denk ik even lang als Kyara.