AnalCareBear
Stamgast
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/maya-hot-new-n-brugge-sexy-and-hot.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Enkele weken geleden bij Maya geweest.
Ze ontvangt in het bekende Value Stay hotel. I know, ik had beter moeten weten.
Maar... Die dag had ik enkele dames gecontacteerd, kort via WhatsApp.
Lange dag gewerkt en eigenlijk te moe om nog af te spreken. Tot Maya me nog stuurde op WhatsApp om te vragen of ik nog langs kwam.
Ik dacht; fuck it, we zien wel.
Bij aankomst was ik op zich niet teleurgesteld door haar voorkomen. Die foto's zijn wel duidelijk van enkele jaren geleden. Haar borsten zijn groter dan op foto, maar ook een stuk minder stevig. Ach ja, ik ben een borstenfan.
Maya is vlot in omhang. Praat vlot. Zeer vlot. Zo vlot dat ze nauwelijks zwijgt en blijft vragen naar je familie, werk, leven,.. Alles.
Ze wou beginnen met een massage. Ijskoude lotion op m'n rug waar m'n ballen net niet van in m'n buik kropen.
Omdraaien. Maya wou pijpen.
Ik dacht; nu komt het, eindelijk!
Meteen rubber er over, want PZC is absoluut geen optie. Deepthroat ook niet.
De zin was bij mij al weg. Maar, ze zag er wel leuk uit.
Het pijpen was voor mij een grote teleurstelling. Zeker als je weet dat ze me "the best blowjob ever" beloofd had.
Maya wou neuken.
Wat een teleurstelling.
Ze bleef zo wat omhoog en omlaag schoffelen op m'n eikel onder het motto "you're so big". Nee Maya, dat ben ik niet. Borsten mochten nauwelijks aangeraakt worden. Tepels al zeker niet. Zonde!
Er toch in geslaagd om klaar te komen. Meer dan wat oppervlakkig neuken zat er niet in. Geen andere standjes. Niets.
Zonde!
Mooie en vlotte meid. Spraakwaterval.
Maar eerder om samen iets mee te drinken.
Ze ontvangt in het bekende Value Stay hotel. I know, ik had beter moeten weten.
Maar... Die dag had ik enkele dames gecontacteerd, kort via WhatsApp.
Lange dag gewerkt en eigenlijk te moe om nog af te spreken. Tot Maya me nog stuurde op WhatsApp om te vragen of ik nog langs kwam.
Ik dacht; fuck it, we zien wel.
Bij aankomst was ik op zich niet teleurgesteld door haar voorkomen. Die foto's zijn wel duidelijk van enkele jaren geleden. Haar borsten zijn groter dan op foto, maar ook een stuk minder stevig. Ach ja, ik ben een borstenfan.
Maya is vlot in omhang. Praat vlot. Zeer vlot. Zo vlot dat ze nauwelijks zwijgt en blijft vragen naar je familie, werk, leven,.. Alles.
Ze wou beginnen met een massage. Ijskoude lotion op m'n rug waar m'n ballen net niet van in m'n buik kropen.
Omdraaien. Maya wou pijpen.
Ik dacht; nu komt het, eindelijk!
Meteen rubber er over, want PZC is absoluut geen optie. Deepthroat ook niet.
De zin was bij mij al weg. Maar, ze zag er wel leuk uit.
Het pijpen was voor mij een grote teleurstelling. Zeker als je weet dat ze me "the best blowjob ever" beloofd had.
Maya wou neuken.
Wat een teleurstelling.
Ze bleef zo wat omhoog en omlaag schoffelen op m'n eikel onder het motto "you're so big". Nee Maya, dat ben ik niet. Borsten mochten nauwelijks aangeraakt worden. Tepels al zeker niet. Zonde!
Er toch in geslaagd om klaar te komen. Meer dan wat oppervlakkig neuken zat er niet in. Geen andere standjes. Niets.
Zonde!
Mooie en vlotte meid. Spraakwaterval.
Maar eerder om samen iets mee te drinken.