Van mijn voornemen om de komende twee weken niet te wandelen is niks terechtgekomen. Vandaag naar de Haagse straten gegaan. Bij Maya was ik nog nooit geweest: ik ben nogal dol op
PZC en haar "Ik doe alles met condoom!"-briefje hield me tegen. Maar aan de andere kant las ik hier dat haar kontgaatje gelikt kan worden en dat is, naast
PZC, mijn andere grote hobby. Dus toen ik las dat ze weer terug was dacht ik: weet je wat, ik ga er eens langs, wie weet. En tegen Doubletstraatprijs is de aanslag op het budget ook weer niet zo groot (maar dat liep anders).
Ik vroeg aan het raam of ik haar kontje mocht likken. Dat mocht, tegen 20 euro extra, totaal 60 dus. Naar binnen, uitkleden, wasje. Ze waste uit zichzelf uitgebreid haar kontje, hygiëne prima dus.
Ze begon met kusjes op het lichaam, tepels likken, en een zachte en subtiele pijpbeurt, MC uiteraard. En ik moet zeggen dat zij er erg goed in is. Eigenlijk miste ik
PZC totaal niet.
Na een tijdje draaide ze zich om en kwam op mijn gezicht zitten, en ik kon gaan rimmen, wat erg lekker was. Ze heeft een heerlijk schoon en haarloos anusje waar ik redeiljk diep in kon komen met mijn tong. Ondertussen trok ze me zachtjes af, condoom zat er nog steeds om. Op een gegeven moment vroeg ze "sex?", maar dat hoefde van mij niet. Ik had graag dat ze het me de hand af zou maken. En daar ging het mis, want dat condoom zat er nog steeds om, maar was helemaal naar boven gekropen, zat alleen nog maar om de eikel. Dus aftrekken ging eigenlijk niet meer, in ieder geval niet op een manier waarop ik er iets van voelde en klaar zou kunnen komen. Maar ze maakte geen aanstalten om dat condoom te verwijderen. Dus ik (bloedgeil maar niet in staat klaar te komen op deze manier) zei: laat maar, dit gaat niet, volgende keer beter.
Toen ik me al aan het aankleden was zei ze: je had ook kunnen vragen om aftrekken zonder condoom ... OK, daar kom je nu mee?
ik dacht dat "alles met condoom!" was. Nou ja, volgende keer maar eens kijken dacht ik. En in goede verstandhouding afscheid genomen.
Ik dacht: dan maar naar een andere dame om bij klaar te komen. Ik kon echter na een hele tijd rondlopen door Doublet en Geleen niemand vinden in wie ik zin had. En Maya bleef door mijn hoofd spoken. En ik dacht, weet je wat, het is een beetje raar maar ik ga gewoon terug naar Maya om het nog een keer te proberen.
Ik moest in de Doublet een tijdje wachten, en toen het gordijntje openging vroeg ik: even voor alle zekerheid, maar aftrekken zonder condoom doe je dus wel? Dat bevestigde ze, waarop ik voorstelde dan verder te gaan waar we gebleven waren. Zo gezegd, zo gedaan: voor de tweede keer naar binnen bij Maya.
Zelfde voortgang als hierboven beschreven, met dit verschil dat na het pijpen het condoom er af ging en een flesje baby-olie tevoorschijn kwam. En o god, wat was dat lekker. Alle opgekropte geilheid van het afgelopen uur kwam er uit. Waar aftrekken een uur geleden met dat mislukte condoom erbij misschien 1 ster was geweest was het nu vijf sterren. Heerlijk klaargekomen, eindelijk.
Ze zei wel dat ze aftrekken zonder condoom alleen deed bij "persons who are clean".
Hieronder bij tijdsduur opgegeven: 60 minuten, dat is dus 30 + 30 met ongeveer een uur tussentijd. En vandaar ook de prijs opgegeven als 60 + 60.
Een nieuw rim-schatje gevonden tegen een prima prijs, hier ga ik vaker terugkomen.