- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Donderdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
Langs geweest bij Maya, jonge Roemeense op nr 19 (groot raam met 2 plaatsen, ze stond rechts)
Opgevallen omdat ze haar haar aan het kammen was dus zij aanzicht van strak, atletisch lichaam. Hoog opgetrokken slip met wit kort topje.
Eens binnen kwam ze vlak voor me wat plagerig staan draaien, net niet tegen mij aan … "what do you want to do baby " … pffffiew
Had maar 50 bij maar dat was ok. Op bed kwam ze nog even voor me staan waarbij ze mijn handen op haar strakke lijf legde en heel mooie borsten plagerig aanbood … pfffiew
Pijpen was dik in orde, met gevoel en blik van onder de wimpers.
Eerst missio. Ze keek me recht aan, draaiend met haar tong. Ik deed een poging om te zoenen maar ze zei super zwoel "Next time baby" … pfffiew
Ik stelde voor om te wisselen en opnieuw daagde ze uit "Why, baby?"
Ze zat even later on top en gaf lekker mee me de heupen.
Soit, was dik in orde! Geweldig lichaam, mooie en verleidelijke meid. Herhalingsgevaar!
Opgevallen omdat ze haar haar aan het kammen was dus zij aanzicht van strak, atletisch lichaam. Hoog opgetrokken slip met wit kort topje.
Eens binnen kwam ze vlak voor me wat plagerig staan draaien, net niet tegen mij aan … "what do you want to do baby " … pffffiew
Had maar 50 bij maar dat was ok. Op bed kwam ze nog even voor me staan waarbij ze mijn handen op haar strakke lijf legde en heel mooie borsten plagerig aanbood … pfffiew
Pijpen was dik in orde, met gevoel en blik van onder de wimpers.
Eerst missio. Ze keek me recht aan, draaiend met haar tong. Ik deed een poging om te zoenen maar ze zei super zwoel "Next time baby" … pfffiew
Ik stelde voor om te wisselen en opnieuw daagde ze uit "Why, baby?"
Ze zat even later on top en gaf lekker mee me de heupen.
Soit, was dik in orde! Geweldig lichaam, mooie en verleidelijke meid. Herhalingsgevaar!