- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/8207674-maya
Ik zag dat er eigenlijk nog geen topic is voor Maya en dat is toch zonde.
Zit nu al een aantal maanden (misschien zelfs al wel een jaar of langer) op het plein en is een leuke meid, met goede service die toch ook best al wat volk over de vloer heeft.
Al vaker bezocht, ook in combi trio met Ella (6L). Dat zijn vriendinnen die je samen echt een leuke tijd laten beleven.
Ze is Duits, tongpiercing waar ze je tijdens het pijpen mee kan verrassen (positief), goed gezelschap, kan er goed mee praten ook. Heeft volgens mij ook wel wat "extra's" op de menukaart, waaronder pijpen zonder condoom en de rest kan je beter aan haar vragen.
Zeker het bezoeken waard!
Zit nu al een aantal maanden (misschien zelfs al wel een jaar of langer) op het plein en is een leuke meid, met goede service die toch ook best al wat volk over de vloer heeft.
Al vaker bezocht, ook in combi trio met Ella (6L). Dat zijn vriendinnen die je samen echt een leuke tijd laten beleven.
Ze is Duits, tongpiercing waar ze je tijdens het pijpen mee kan verrassen (positief), goed gezelschap, kan er goed mee praten ook. Heeft volgens mij ook wel wat "extra's" op de menukaart, waaronder pijpen zonder condoom en de rest kan je beter aan haar vragen.
Zeker het bezoeken waard!