- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Shift
- Middag
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
Vorige week vrijdag was ik in Eindhoven en heb ik het plein bezocht, ik kon Krisztina niet vinden dus ik denk dat ze bezet was.
Een rondje gelopen en vervolgens gekozen voor de Roemeense Maya, als ik me niet vergis zat ze op nummer 22. Ze had een bordje met erotische massage maar daarvan kwam maar weinig terecht. Na de financiële afwikkeling pakte ze een of andere creme waarmee ze mijn buik een beetje insmeerde. Vervolgens ging het condoom eromheen en begon ze met pijpen.
Na het pijpen haar Doggy genomen en het condoom volgespoten.
Al met al niet slecht maar ik heb ze véél beter gehad op het plein en daarom geen kans op herhalingsgevaar.
Een rondje gelopen en vervolgens gekozen voor de Roemeense Maya, als ik me niet vergis zat ze op nummer 22. Ze had een bordje met erotische massage maar daarvan kwam maar weinig terecht. Na de financiële afwikkeling pakte ze een of andere creme waarmee ze mijn buik een beetje insmeerde. Vervolgens ging het condoom eromheen en begon ze met pijpen.
Na het pijpen haar Doggy genomen en het condoom volgespoten.
Al met al niet slecht maar ik heb ze véél beter gehad op het plein en daarom geen kans op herhalingsgevaar.