- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Voetfetish
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 150
Toch maar de stoute schoenen aangedaan vandaag en bij Maya binnengestapt.
Maya biedt inderdaad extra opties aan zoals PZC en zoenen. Ook beffen zit in haar pakket. CIM niet maar wel COF and COB, eigenlijk overal behalve in haar mondje haha.
Hoe dan ook, ik dacht laat ik eens goed uitpakken en voor het totaalpakket gaan, kostte me we 150 euries voor een half uur maar dan heb je ook wel wat, zeker voor BP normen.
Nou ik heb er geen moment spijt van gehad. Zelfs na 10 jaar ben ik nog enigszins gespannen als ik bij een nieuwe dame binnenstap maar bij Maya is het echt super relaxed.
lekker opgeilen, ales op het gemakje, ze spoorde me zelfs aan om alles te voelen en te proeven
Al met al een van mijn betere ervaringen op het plein.
Maya biedt inderdaad extra opties aan zoals PZC en zoenen. Ook beffen zit in haar pakket. CIM niet maar wel COF and COB, eigenlijk overal behalve in haar mondje haha.
Hoe dan ook, ik dacht laat ik eens goed uitpakken en voor het totaalpakket gaan, kostte me we 150 euries voor een half uur maar dan heb je ook wel wat, zeker voor BP normen.
Nou ik heb er geen moment spijt van gehad. Zelfs na 10 jaar ben ik nog enigszins gespannen als ik bij een nieuwe dame binnenstap maar bij Maya is het echt super relaxed.
lekker opgeilen, ales op het gemakje, ze spoorde me zelfs aan om alles te voelen en te proeven
Al met al een van mijn betere ervaringen op het plein.