Recensie Maya, Den Haag, Geleenstraat 110 k5 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Miked

Newbie
24
24/11/22
20
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Al lopende door de Geleenstraat trok Maya mijn aandacht . Zij zag er aantrekkelijk uit met grote borsten en volle kont . Ze lijkt wel wat op Anissa Kate . Even aan het raam gesproken en naar binnen. Na het wasje al staand elkaar verkennen. Daarna op het wel erg kleine bed werd begonnen aan pmc. Ze deed dat lekker en diep en in de tussen tijd met haar borsten gespeeld. Dit werd gevolgd door 2 standjes. Maya is erg spraakzaam en spontaan. Grote kans op herhaling .
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Maya ziet er prachtig uit met haar volle borsten en mooie kont. Het spel speelt ze als verleidster goed aan het raam. Binnen is ze uiterst vriendelijk.
Bedje is wel heel klein zeg in haar kamer. Pijpen is met veel trekwerk, daarna neuken vrijwel zonder grip in missio door de hoeveelheid lube. Ik zat tot mijn buik zowat onder de lube. Daarna vriendelijk gevraagd me af te trekken met wat olie. Dat was dan wel lekker. Borsten zijn wat minder gelukt als ze uit de verpakking zijn.
Wassen deed ze zowel voor- als achteraf niet.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanavond een bezoekje gebracht aan Maya. Er was niet veel van mijn gading in de straten vanavond, maar toen ik Maya in het vizier kreeg was de keuze snel gemaakt. Haar grote ronde borsten waren mooi verpakt en daarnaast heeft ze een prettige uitstraling.
Eenmaal op de (ietwat kleine) kamer raakten we gezellig aan de praat terwijl we ons ontdeden van onze kleding.
Ze nodige mij uit op het bed te komen, waar ik even genoot van haar geweldige borsten. Ondertussen streelde ze mijn jongeheer, die genoot van haar aandacht.
Nadat ze het condoom had aangebracht begon ze mij zachtjes te pijpen, langzaam voerde ze het tempo op terwijl ze met haar tong langs mijn pik ging. Helemaal niks mis mee.
Hierna kwam ze op mij zitten, nadat ze een beetje glijmiddel aanbracht. Haar kutje sloot goed om mijn pik heen, dus haar bewegingen brachten mij al snel in opperste paraatheid. Ondertussen had ik natuurlijk ook een prima uitzicht.
Even dacht ik er aan om van positie te wisselen, maar ach.. dat komt de volgende keer wel ;)
Ze voerde het tempo op, het bed kraakte aardig mee, waarna ik al redelijk vlot het rubber vol spoot.
Ze ontdeed mijn pik van het rubber en waste zichzelf bij de wasbak. Met een knuffel namen we afscheid.
Maya vertelde dat ze nog een week werkt en dan voor vakantie naar Roemenië gaat.

Herhalingsgevaar aanwezig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan