• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Maya, Den Haag, Doubletstraat 3 k6 4,57 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Al een paar keer bij deze blonde stoot geweest.
Pijpen fantastisch neuken hard en diep vindt ze lekker.
Vanavond maar weer kijken of ze er is
 
Laatst bij deze meid langsgeweest. Ze zag er prima uit, lekker lijf en grote borsten. Vanwege het naambordje eerst even hier gekeken en zag dat het wel goed zat. Het werd één van de betere raambezoekjes van de laatste tijd. Ontspannen sfeer en neemt de tijd. Lekker diep pijpen mc en daarna wat standjes doorgenomen. Uiteindelijk mezelf doggy in haar klaargespoten. Zeker wel voor herhaling vatbaar. Aan haar raam hangt een papiertje met de tekst 'alles met condoom'. PZC doet ze wel aan gezien de recensies? Hoefde van mij niet zo dus niet naar gevraagd. Uiteindelijk half uur binnen geweest voor 50 euro. Volgende keer maar eens wat extra's meenemen voor pzc en tongen.
 
Laatst bewerkt:
Weer eens goed geil dus, gisteravond naar Den Haag, de Doubletstraat, in de hoop dat Maya er zou zijn.
En jawel, ze was er en heb weer een heerlijk half uurtje met haar gesext.
Blijft wat mij betreft een aanrader.
Ze vertelde bij het weggaan dat, a.s woensdag als ik het wel heb, weer voor een tijdje naar haar thuisland gaat.

Tall
 
Gisteren 40€ betaald voor 15 min met deze dame. Ze bleef maar naar me glimlachen en gebaarde dat ik naar dr moest komen. Geen spijt van gehad, ze heeft me gepijpt met condoom en vervolgens hebben we in doggie het afgemaakt en ben ik klaargekomen in t condoom.
 
Terug
Bovenaan Onderaan