- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Nog geen 'topic' over Maya gevonden, dus maak ik er maar eentje aan. Ik ken haar nu ongeveer twee jaar en zij is uitgegroeid tot mijn absolute favorietje. Maya ziet er echt top uit. Fitness is duidelijk helemaal haar ding. Haar lichaam is prachtig afgetraind en ze heeft echt een zalig poepeke om het in het Antwerps te zeggen ;-) Dat kruisje tussen haar borsten vind ik ook een leuk detail. Bij deze meid ben ik dan ook al vaak binnengestapt en echt altijd met een grote glimlach terug buiten gegaan. Ze lijkt in het begin een beetje arrogant, maar in feite is ze gewoon een superpositief meisje vol met goede energie...en die energie stopt ze met plezier in haar job! Voor mij is ze de echte top wat betreft pijpen (samen met Elena van SS 3). Bij de sex is ze altijd super actief, weet me vaak te verrassen en het lijkt ook alsof ze er echt plezier in heeft. Als je haar met respect behandelt en een beetje een klik hebt, dan is hier echt hééééél veel mogelijk. Dat heb ik al meermaals mogen ondervinden.