Ik zal het proberen uit te leggen.Klopt die prijs ? Heb je 200 EUR betaald voor 20 min ?
In mijn ogen betaal je niet voor de tijd maar voor de handelingen die gesteld worden.
Je begint dus aan het standaardtarief van €50, daarbij komt nog eens €50 voor pzc en nog eens €50 voor CIM. Daarbovenop heeft ze ook nog eens €50 aangerekend voor beffen; dat is hetgene waar ik het niet echt mee akkoord ben. €150 was in mijn ogen logischer geweest.
Maar ja, je wordt zo geil van Maya en na een tijdje begint ze je te pijpen (ik op mijn knieën op het bed), zij mooi voor mij dat ik haar hoofd kan vastnemen en zo sensueel dat ze dat doet dan kom je gewoon fantastisch klaar! Het zalige is dat zij niet zo eentje is die direct naar de lavabo spurt om het uit te speken maar zij liet nog een tijdje mijn lul in haar mond en heeft nog eventjes haar tong haar werk laten doen en nadien pas gaan uitspuwen. Als je zo een service krijgt, vind ik dat zijn geld waard!!! Al ben ik natuurlijk een grote idioot om dat hier allemaal te zeggen. Ze zei dat ze dit normaal gezien niet doet. Ik weet ook niet of ze hier meeleest maar ik wou het toch eens verduidelijken.
Ik ben eigenlijk een gevoelige eikel
Het strelen, beffen, pijpen,... heeft een kleine 20 minuten geduurd; met wassen en al 25 minuten. Van mij had het iets langer mogen duren, maar ik geef toe bij zulk aantrekkelijke dames houd ik het niet lang vol.