Recensie Maya, Breda 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Papel

Stamgast
449
29/10/21
374
48
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/3266856-maya
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dit lekkertje ontvangt hartje Breda vlakbij winkelcentrum de Baronie. Vlot parkeren en makkelijk toegankelijk appartementje op gelijkvloers.
Terwijl mevrouw nieuwe lingerie shopt kun je snel Maya bezoeken.
Mooie vrouw, met kleine tieten en een kut zoals een grot maar eens je erin zit is ze aardig strak.
Ze laat gewillig beffen en ze pijpt lekker stevig. Intiem mocht ik hard doorstoten. Ze gebruikt geen glijmiddel maar een beetje spuug doet het meer dan aardig.
Ze is ongeveer 1 week per maand in Breda, wat ze verder doet is me niet helemaal duidelijk.
 
Wooh zij was mij ook al opgevallen. WS je vandaag geweest.??? Zoent ze ook en pijpte ze zonder.

Ben echt benieuwd. Wellicht dat ik vandaag nog even ga.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/3266856-maya
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Gisteren ook een bezoek gebracht aan Maya. Contact gezocht via Whatts App en telefonisch. Het bezoek zelf viel tegen. Had voor een half uur geboekt maar stond na 15 min alweer gedoucht en wel buiten🤔🤔. Bij binnenkomt ge gebruikelijke taferelen en toen kon het feest ( wat ik toen nog dacht) beginnen.
Ik werd verzocht om op mijn buik te gaan liggen voor een massage wat helemaal niets voorstelde. Na 3 min om gedraaid. Ze stelde voor em te pijpen dit deed ze goed. Ze is een ervaren pijpster. Er zat totaal geen gevoel bij het pijpwerk. Het ging meer van, hoe snel kan ik deze klant laten klaarkomen😏. Toen ik al snel begon te voelen dat ik ging klaarkomen verzocht om even rustig aan te doen. Voorgesteld om van positie te wisselen waarna ik haar heb gebeft. Haar grotje is mooi en verzorgd. Hierna in de begin positie gaan liggen waarna ze mij weer ging pijpen wat al snel resulteetde in een lading sperma wat ik wel in haar mond mocht deponeren. Alles overigens wel zonder cd. Zelf had ik hierna verwacht ( ik was nog niet op de helft van mijn tijd) om te gaan voor een meer rustige tweede ronde. Maar nee er werd mij vriendelijk verzocht om te wassen of te douchen en aan te kleden om vervolgens te verdwijnen😮😮
Zoenen was trouwens uit den boze bij Maya. Nee, zeker geen kans op herhaling. Dame doet haar werk plichtmatig en zit totaal geen gevoel bij.
 
Ik ben onlangs bij deze geile Poolse milf langs geweest. Ze reageerde vlot en duidelijk dus de afspraak was snel gemaakt. Ontvangst ruimte is prima en je hebt de mogelijkheid om te douchen. Haar pijpkunsten zijn voortreffelijk en ik ben heerlijk in haar mond klaargekomen waardoor ik dit keer niet aan intiem ben toegekomen. De volgende keer dat ik haar bezoek zal ik dat zeker wel doen. Misschien neem ik dan zelfs haar lekkere kontje aangezien ze daar ook voor openstaat.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/3266856-maya
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een tijdje geleden ben ik bij Maya geweest. Eerst contact via WhatsApp. Ze reageerde snel en vriendelijk. Toen afgesproken voor een pijpdate. Ze ontvangt op een discrete locatie met voldoende ruimte om te parkeren. Ik moest 6 trappen op en nadat ik aanbelde deed ze open in een mooi jurkje. Ze ziet er in het echt mooier uit dan op de foto's. Eenmaal binnen heb ik eerst betaald en daarna kon ik nog snel douchen. Toen ik terug kwam op de kamer had ze haar kleren al uitgetrokken en stond ze naast het bed te wachten. Ze vroeg hoe ik gepijpt wou worden. Ik gaf aan dat ik standje 69 wou. Ik mocht gaan liggen en ze kwam met haar kutje op mijn gezicht zitten. Nadat ik een tijdje haar kutje had gelikt besloot ik om ook haar kontje te likken. Hier reageerde ze wel enthousiast op. Al die tijd heeft ze me heerlijk liggen pijpen. Toen ik aangaf dat ik het niet meer kon houden pakte ze mijn ballen vast en kneep erin. Hierdoor kwam ik heerlijk in haar mondje klaar. Ze spuugde het uit over mijn buik en ging een rol papier halen om het af te doen. Ik kon hierna nog douchen en ben toen weer vertrokken.

Maya is een mooie vrouw die heerlijk kan pijpen en de locatie is ook goed. Als ik dan toch een minpuntje moet noemen is het dat nadat we klaar waren er geen nieuwe lakens op bed kwamen maar dat ze er met een spray overging en dat was het.

Het was wel een goede ervaring en ik denk dat ik nog wel eens terug ga. Ze bied ook anaal aan en dat vind ik wel interessant
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/3266856-maya
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
In een vlaag van emotie en frustratie had ik mij voorgenomen niets meer bij te dragen aan GR. Daar kom ik nu al op terug en want ik ben maar eens op avontuur gegaan in Breda!

Na een heftige week omdat mijn vorige date werd gecanceld, bleek ik nog steeds een volle zak zaad en cash te hebben. Rigoreus besloot ik het anders dan anders te doen. Dus geen GFE, gewoon binnenkomen en platte sex hebben en weer weggaan. Omdat ik in Breda op stap zou gaan heb ik bewust gekozen voor de Poolse Maya.

Via whatsapp reageerde ze snel en duidelijk. Ik maakte een afspraak voor een vluggertje want foto's op Kinky kunnen leuker zijn dan het echte plaatje.

Aangekomen in Breda werd ik ontvangen door een schitterende dame, absoluut vele malen mooier dan de foto's. Sportief strak lichaam. Direct besloot ik om een ander avontuur aan te gaan ipv het vluggertje. Ik heb aangegeven dat ik voor het eerst anaal wilde proberen en ze heeft mij netjes geholpen om dit te kunnen ervaren. Het viel mij enigszins tegen want ik had er meer van verwacht. Ik had wel de indruk dat zij er wel van genoot. Uiteindelijk op mijn verzoek gestopt met anaal en in mijn favoriete lepeltje houding ben ik binnen no time klaargekomen.

Door de spanning van de eerste keer anaal overheerste er een teleurstellende gedachte aan dit bezoek. Ik heb er inmiddels een nachtje over geslapen en kom tot de conclusie dat ik Maya toch graag vaker wil bezoeken. Misschien is anaal lekkerder vanuit een ander standje en gisteren ben ik er niet aan toegekomen om te beffen, want dat vind ik uiteindelijk het allerlekkerste! Maya is een prachtige dame en je mag haar wel een echte vakvrouw noemen die haar werk serieus neemt. Daarnaast ben ik regelmatig in Breda te vinden en dan is het een perfect adresje om even stoom af te blazen.

Misschien is dit precies wat ik juist nu nodig heb! Effe geen intense GFE!
 
Terug
Bovenaan Onderaan