Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe staat veel tussen de advertenties maar je leest er heel weinig over jammer genoeg...ik heb haar al dikwijls proberen te bereiken maar krijg ze nooit aan de telefoon. hopelijk bij jou beter.
Ken ze heeel goedZe staat veel tussen de advertenties maar je leest er heel weinig over jammer genoeg...
Zou er ook eens naar toe willen!!! Maar inderdaad geen enkele recensie te vinden?? SpijtigIk lees over haar eigenlijk niks op dit forum dus zal er maar best van weg blijven
Koken?? Ben je haar man of wa??Ken ze heeel goed
Fantastische vrouw
Kan fantastisch goed koken
Ze ie eigenlijk de perfectie zelf
Een echte topvrouwvals je haar ook goed behandeld!!!
Haha ja zeker
Toch raar he...Idd, weinig te vinden over haar, fotos zien er verdacht goed uit…
Herinner me niet dat ik dat aan haar gevraagd had of niet. Maar ging er van uit dat het een Afrikaanse was met haar fysiek. Mijn miscalculatie.... Dit wetende maakt haar nog leuker.Is helemaal geen Afrikaanse. Ze is Cubaanse
Of je had een (vrouwelijke) planner aan de lijn.ze is helemaal geen Cubaanse of Zuid-Amerikaanse. Ik sprak haar in de taal van Miguel de Cervantes aan (die ik goed beheers), maar kreeg een antwoord in het Engels terug. Toen ik terug antwoordde in het Spaans hing ze op….
Niet mijn probleem. Als er staat dat je Cubaanse bent dan, dan moet je daar ook naar handelen, of eventueel zeggen dat je een niet-spaande vriendin bent, en niet de telefoon ophangen.Of je had een (vrouwelijke) planner aan de lijn.