runner2001
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Penismassage
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/den-haag/8958544-maya#overview
- Totale kosten (in euro)
- 90
Vanmiddag bij Maya geweest. Was een redelijke ervaring. Dame deed goed haar best het mij naar de zin te maken. Wel weinig teasen wat ik gevraagd had. Nadat het meermaals had aangegeven deed ze dat wel, maar zo goed dat ik bijna kwam. Ik moest haar dus weer afremmen. Dat gebeurde meerdere keren. De 4e keer heb ik haar maar laten gaan , maar je moet dat, als masseuse, eigenlijk een beetje aanvoelen vind ik, maar goed is ook een bepaalde ervaring die je verwacht bij de leeftijd.
De borsten waren niet helemaal van haarzelf, maar ze zag er verder prima uit. Was wel erg donker in de kamer vond ik. Ook een lieve meid, maar eigenlijk wil ik liever een stoute.
Moest wel 90 euro neertellen , omdat ik "extra's" wilde. Teasen en erotisch masseren vielen blijkbaar niet onder het standaard pakket. 60 euro is het dus voor een standaard 'gewone' massage. Al met al een 7, niet meer niet minder. Geen herhaling, Ik ga volgende keer maar weer naar Nancy van Dita Thai in Rotterdam die maakt je helemaal gek.
De borsten waren niet helemaal van haarzelf, maar ze zag er verder prima uit. Was wel erg donker in de kamer vond ik. Ook een lieve meid, maar eigenlijk wil ik liever een stoute.
Moest wel 90 euro neertellen , omdat ik "extra's" wilde. Teasen en erotisch masseren vielen blijkbaar niet onder het standaard pakket. 60 euro is het dus voor een standaard 'gewone' massage. Al met al een 7, niet meer niet minder. Geen herhaling, Ik ga volgende keer maar weer naar Nancy van Dita Thai in Rotterdam die maakt je helemaal gek.