Enkele dagen geleden weer eens een bezoekje gebracht aan t Antwerpse wandel rondje.
Na een aantal verkennende rondjes zag ik op Schippersstraat 30 een meisje stralen! Met een geweldige glimlach , een uiterst sexy lichaam met prachtige grote borsten die me volledig overdonderde.
Aan de deur vertelde ze me dat ze verschrikkelijk blij was dat ik haar eerste klant van de dag was. Ze stond nog maar net in haar venster maar alle wandelaars keken verschrikkelijk chagrijnig zei ze maar ik had een "beautiful smile", heb haar uitgelegd dat het toch echt door haar kwam.
Eenmaal in haar kamer zijn we volledig los gegaan; zelden zo een goede click met een DVP. Ze kwam direct tegen me aanstaan om al teasend m'n kleren uit te rukken. Ik vraag haar ff om me te wassen, wat ze een goed idee vond...ze fluisterde in m'n oor dat ze incredibly horny was....Dat was te merken. Ze waste m'n staaf en gaf complimenten over de dikte.
Heb haar op bed gelegd en dat geweldige lichaam eens goed bekeken en bevoeld. Terwijl ze lag te kronkelen speelde ze een beetje met m'n ballen, condoom erom en toen begon ze te zuigen met m'n vinger op haar clit. Damn! Ben er maar even voor gaan liggen. My cock was perfect for her en ze nam hem dan ook tot aan de ballen in de mond. Ze genoot duidelijk van mijn strelingen maar vooral toen ze al zuigend tussen m'n benen kwam zitten en ik haar schouders zachtjes masseerde. Langzaam schoof ze m'n pik in haar....oei....easy honey! Zonder kwak glijmiddel, heerlijk, Ik voelde de spanning in haar poes. Dit meisje was zo lief, zo geil dat ik haar onmogelijk kon uitwonen. ' You fuck me so sweet....my god i'm coming. Haar kutspieren knepen m'n pik af en ik had een natte zak van haar geil. Terwijl ze bovenop me zat te trillen met haar billen pak ik haar beentjes en draai die naar voren, gnaha, in 1 beweging draai ik haar nu op haar rug, mijn pik nog in die natte gleuf....you good zei ze al lachend. Haar benen in m'n nek gelegd en een tijdje flink doorgeramd. PFFF voelde het zaad borrelen dus toch nog maar even op haar knieën gezet en zo afgemaakt. Moesten allebei even blijven liggen van de inspanning. Netjes haalde ze het condoom eraf en gingen we onszelf wassen. Leuk gesprek, nogmaals goede click.
Den Dezen Ziet Mij Nog Terug!!!!