- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1327447-maya
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Maya 2 keer bezocht eerste keer bewust en tweede keer per ongeluk omdat ik niet wist dat Zij het was, dame veranderd steeds van naam.
Het is ook geen wonder, tot de slaapkamer is alles mogelijk en daarna is het over.
Hele korte pijpsessie en dan gaat ze liggen tot je zelf het initiatief neemt om je ding te doen. Ze adverteert met anaal maar zodra je ze ding ziet is het klassieke antwoord dat het te groot is. Is alleen maar een lokkertje om klanten binnen te krijgen.
Zegt verder niet veel en hoopt dat je snel weer vertrekt.
Tweede keer ben ik niet rechtsomkeer gegaan in de hoop dat ze zich had verbeterd maar niks was helaas waar.
Het is ook geen wonder, tot de slaapkamer is alles mogelijk en daarna is het over.
Hele korte pijpsessie en dan gaat ze liggen tot je zelf het initiatief neemt om je ding te doen. Ze adverteert met anaal maar zodra je ze ding ziet is het klassieke antwoord dat het te groot is. Is alleen maar een lokkertje om klanten binnen te krijgen.
Zegt verder niet veel en hoopt dat je snel weer vertrekt.
Tweede keer ben ik niet rechtsomkeer gegaan in de hoop dat ze zich had verbeterd maar niks was helaas waar.