Recensie Maya, Amersfoort Privé, Amersfoort 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dirk Jan

Newbie
12
09/12/23
32
10
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.privehuisamersfoort.nl/maya/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een paar weken geleden weer eens op een doordeweekse avond naar Amersfoort gereden om mij te laten verassen bij de voorstelronde. Een hele rits dames kwam zich voorstellen en Serena maakte het mij best moeilijk om niet voor haar te kiezen na de goede ervaring van afgelopen keer. Maar de nieuwsgierheid won en voordat ik het wist was ik met Maya op een kamer beland!

Maya stond stiekem ook al een tijdje op mijn radar, de foto's op de website laten een mooi beeld van haar zien. Maya is gewoon een hele knappe vrouw, een leuke lach en ook gezegend met een flink stel borsten. Ze is volgens de website van Hindoestaanse komaf, maar spreekt perfect Nederlands alsof ze altijd hier al is geweest. En dat voegt ook direct een hoop toe aan de date, ze presenteert zich een beetje als een girl-next-door, een soort studente en daar is helemaal niets mis mee. Na even snel gedoucht te hebben (het was warm buiten) kon het plezier beginnen op de kamer, waar het door de airco zelf frisjes was. Maar Maya liet er geen gras over groeien en voordat ik het wist lag ik op het bed en begon het avontuur. Orale gedeelte was prima en het intieme gedeelte was gewoon genieten, af en toe keek ze me ondeugend aan om vervolgens weer door te gaan. Nog even tussen haar fijne borsten geneukt en vervolgens maakte ze het handmatig af.

Maya is gewoon een hele leuke en knappe vrouw en je kan erook rustig mee babbelen en lachen, de hele omgang met haar was gewoon prettig. De keuze wordt niet makkelijker in Amersfoort voorlopig!

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
80
Knappe dame, viel me tijdens het voorstelrondje meteen op: mooi gezichtje en open uitstraling, accentloos Nederlands.

Deze Surinaamse meid is gezellig en het is leuk om met haar te praten. Daarnaast oraal uitstekend. Daarna verschillende standjes gedaan, en missionaris echt enorm genoten. Het voelde oprecht en het leek alsof ze het zelf ook lekker vond.

Tegelijkertijd klaargekomen, en het er achteraf samen nog even over gehad. Echt een jongedame met een super fijne energie.

En verder, ze heeft echt een mooi lichaam, voelt lekker zacht aan, soepele (middel)grote borsten. Cupmaat schat ik in op D, hoewel de website E zegt. Een aanrader!

Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.privehuisamersfoort.nl/maya/ en https://www.kinky.nl/advertenties/1743219-maya
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kom niet zo vaak in Amersfoort, dus wilde mijn geluk eens proberen bij Amersfoort Privé! Aangekomen was het druk, en werd door de gastvrouw vakkundig een kamer in gemaneuvreerd voor het voorstelrondje.
Van de drie dames die zich voorstelde sprong Maya er met kop en schouder bovenuit! Een leuke jongedame met een prachtig gezicht, ondeugende blik, spontane uitstraling, en een lekkere babbel.

Op de kamer verplicht wassen, mogelijkheden besproken (PZC €50), daarna gezellig kletsend gezamenlijk op bed beland. Maya nam het initiatief en begon te zoenen en te kroelen, en al was het zoenen tussen zoenen en tongzoenen in, het was zeer aangenaam begin.
Voordat ze helemaal naar beneden afdaalde mocht ik haar beffen, fris en fruitig, dat kon ze voel- en hoorbaar wel waarderen. Na een tijdje vond ze het tijd om de rollen om te draaien, en was het mijn beurt…en toen toonde Maya haar supertalent!!

Zo jong als ze is, Maya heeft echt waanzinnige orale skills!! Het lijkt of ze geen kokhalsreflex heeft, ze neemt hem echt helemaal balls-deep. En naast dat het echt geweldig voelt, het uitzicht van haar koppie als ze zo heerlijk bezig is op zich al een genot :p
Op een gegeven moment stelde ze wat anders voor, ik moest naast het bed gaan staan en Maya op haar rug met haar hoofd achterover over de rand van het bed…nog zo nooit mogen ervaren, maar het was echt geweldig!!! Ze neemt hem ook zo echt helemaal, met veel speeksel, en je kunt echt flink diep doorhalen….alleen af en toe terugtrekken zodat ze adem kan halen:eek:

Behoeft denk ik geen nadere verklaring dat ik hierdoor al meerde keren behoorlijk op het randje van klaarkomen belande, en ze gaf me een keuze om in haar mond klaar te mogen komen…echter wel tegen een kleine fooi! Heel verleidelijk, maar voor nu even niet, maar heerlijk klaargekomen over haar borsten.

Ga zeker nog eens terug naar Maya!! En volgende keer zeker weer genieten van haar orale vaardigheden, en wie weet meer ;)

@Zoran , ze doet dus inderdaad PZC maar wel tegen een kleine fooi van €50
CIM ook mogelijk, maar geen idee voor hoeveel

Heb zitten twijfelen of ik haar ga boeken omdat ze misschien te vol is naar mijn smaak.
Je geeft aan dat ze een normaal figuur heeft. Maar wat de één normaal vindt, vindt de ander dik. Lijkt ze bijvoorbeeld op haar foto's op Kinky?

Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Maya stond al een tijdje op mijn wenslijst en ze was eindelijk eens een keer niet bezet. Maya is een leuke, mooie dame met een leuke babbel. Pijpen doet ze uitstekend en lekker diep. Echt van genoten. Neuken was gemiddeld, niets speciaals. Herhalingsgevaar is aanwezig, maar geen zekerheidje.

Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
320
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Maya stond al een aantal maanden op mijn lijstje. Dan toch eindelijk een afspraak gemaakt met AP via de telefoon.

Ik was een beetje bang dat ze te vol zou zijn naar mijn smaak, maar dat viel mee. Ik vind óók dat ze een normaal figuur heeft. Ze ziet er zelfs best leuk uit; ik kreeg direct al zin bij de eerste blik op haar mooie bruine kleur, haar ogen die schitteren als zwarte parels en haar warme uitstraling.

Op de kamer aangekomen viel vooral gelijk op dat ze makkelijk babbelt. Ze praat honderduit en stelt de ene geïnteresseerde vraag na de andere. Ik had me voor de date al opgeknapt en hoefde me daarom niet te douchen van haar.

Nadat ze mij een aantal complimentjes had gegeven over o.a. mijn uiterlijk, vond ik het tijd om haar eens te voelen, ipv te horen. Ze sprong direct het bed op, maar ik vind het bij bepaalde dates fijn om eerst (bijvoorbeeld staand) met knuffelen te beginnen. Daarbij viel o.a. op dat ze lekker klein is. Ik gok net in de 1.60m. En ook dat ze lekker aanvoelt.

Daarna op bed verder met friemelen, knuffelen en kussen, wat het midden hield tussen zoenen en tongen.
Ik kreeg het gevoel dat ze wat gehaast was. Ik herinnerde haar eraan dat we nog ruim de tijd hadden. Ik vermoed dat ze gewoon niet kon wachten om mijn pik te pijpen, want ik denk dat ze dat graag doet. Haar orale skills zijn van een zeer hoog niveau. Ze slobbert er lekker op los en gebruijkt haar mooie grote tong daarbij volop. Ook de nootjes likt en zuigt ze mee. Ze keek me daarbij aan met een indringende geile blik.

Ze vroeg me naast het bed te gaan staan en zij legde haar hoofd over de rand van het bed. Ik zakte wat door mijn knieën en liet mijn penis steeds dieper in haar keel glijden. Na een aantal halen zat ik er zalig tot aan mijn zak in en ik heb een bovengemiddeld formaat apparaatje. Terwijl ik haar een aantal minuten lang op deze manier in haar keel neukte speelde ik ondertussen met haar inmiddels flink nat geworden kutje.

Ze ging op haar rug liggen en spreidde haar mooie dijen. Ik ging bovenop haar liggen en begon te ontdekken wat ze lekker vindt. Al zoenend en likkend afdalend naar haar hete genotsgrot. Geil om zo'n mooi en nat bruin spleetje naar een hoogtepunt proberen te likken, zuigen en te vingeren.

Ontzettend zin gekregen om mijn pik erin te drukken. Condoom ging er vakkundig omheen en in missionaris heerlijk een tijdje van me af kunnen steken. Helaas ging het op een gegeven moment wat zeer doen. Ik wilde haar geen pijn doen, dus ben maar gestopt met neuken.

Ik had zin om mijn zaad in of op haar te spuiten en vroeg wat de mogelijkheden waren. Ik heb de indruk gekregen, dat wat er bij haar kan en wat dat vervolgens moet kosten laat afhangen van de omstandigheden. Ik heb mijn zak iig heerlijk tot op de laatste druppel geleegd op haar mooie bruine huid.

Ze is voor mij eventueel voor herhaling vatbaar. Echt een Schatje, die je de pijpbeurt kan geven waar je naar op zoek was.

Terug
Bovenaan Onderaan