Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeb mijn vaste dames zitten allemaal in instituut rene zal mij eens een klantenkaart moeten vragenKennelijk lezen de medewandelaars geen enkele van de "heads up" van de afgelopen 2 maand op dit forum
Dream on
Laat me weten, ben de 30 beurten al gepasseerdHeb mijn vaste dames zitten allemaal in instituut rene zal mij eens een klantenkaart moeten vragen![]()
Had je die 'Tien-wippen' kaart moeten aanvragen natuurlijk!Laat me weten, ben de 30 beurten al gepasseerd![]()
Groot gelijk ga er al 8 jaar altijd toppertjes gehad daar en ik ben er veel geweest. Ben de tel eigenlijk kwijtLaat me weten, ben de 30 beurten al gepasseerd![]()
Gelukkig iemand die wel meeleestTijdje geleden ook contact mee gehad via whatsapp. Heel korte warrige communicatie. Dit gekoppeld aan wat ik hier lees deed alarm bellen afgaan. Vrouwen genoeg die wel met zekerheid komen opdagen. Jammer wel, zag er leuk uit
Tja Marco, deze info had je wel eerder kunnen delen heeHad je die 'Tien-wippen' kaart moeten aanvragen natuurlijk!
Ik dinsdagGelukkig iemand die wel meeleest
Tja Marco, deze info had je wel eerder kunnen delen hee
Zal as maandag eens aan Lisa vragen ...