WHEM May Gent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze heeft weldegelijk Aziatische roots, haar moeder is Chinees...
@Levensgenieter69 Als je met haar hebt afgesproken, is dit toch duidelijk zichtbaar? Niet uitgesproken, maar je ziet het we lichtjes aan het gezicht.
Zou inderdaad best kunnen. Mezelf kennende zegt het feit dat Ik zei voor zover Ik het weet me dat er ergens In me ruimte was voor twijfel 😅 maar haar omschrijven als aziatische zou Ik zeker niet doen. Aaaaanyway Ik wil niet te persoonlijk gaan ook. Fijne meid! Lekkere meid! Zeker de moeite waard
 
Ik zou ze ook niet omschrijven als Aziatisch, maar ze is het wel gedeeltelijk 😅
Zeker een leuke meid als je haar te pakken kan krijgen. Misschien niet voor iedereen, maar met de juiste klik krijg je veel terug.
 
Je krijgt er idd veel van terug.
Maar ze is heel slecht in het maken van afspraken 😂 Antwoord krijgen duurt soms heel lang. Maar dat word dan weer ruimschoots goedgemaakt met haar persoonlijkheid 😊
 
Makkelijk om mee af te spreken.
Beetje ongemakkelijk in het begin maar daarna verliep het zeer vlot.

May luistert goed naar wat je wil en doet haar best om je te laten genieten.

Blowjob goed maar wel geen deepthroat. Wat me wel hard stoorde was de zeer harde geur die ik rook tijdens doggy. Het was een enorme afknapper. Msch een blaasontsteking maar eerlijk al mijn goesting meteen weg. We hadden op voorhand gedoucht.
 
Makkelijk om mee af te spreken.
Beetje ongemakkelijk in het begin maar daarna verliep het zeer vlot.

May luistert goed naar wat je wil en doet haar best om je te laten genieten.

Blowjob goed maar wel geen deepthroat. Wat me wel hard stoorde was de zeer harde geur die ik rook tijdens doggy. Het was een enorme afknapper. Msch een blaasontsteking maar eerlijk al mijn goesting meteen weg. We hadden op voorhand gedoucht.
Mijden die handel dan
 
Makkelijk om mee af te spreken.
Beetje ongemakkelijk in het begin maar daarna verliep het zeer vlot.

May luistert goed naar wat je wil en doet haar best om je te laten genieten.

Blowjob goed maar wel geen deepthroat. Wat me wel hard stoorde was de zeer harde geur die ik rook tijdens doggy. Het was een enorme afknapper. Msch een blaasontsteking maar eerlijk al mijn goesting meteen weg. We hadden op voorhand gedoucht.
Geen idee niks van gemerkt hier. Moet ofwel iets eenmaligs zijn geweest of er stond een raam open en het kwam van ergens anders :p
 
Leuke meid wel, ik hou van meiden met veel tattoo's dus dat helpt dan zowiezo al veel :D Ziet er goed uit, geen fotomodel ofzo maar gwn een schoon studentje ;)
Pzc was echt wel in orde, en het tongzoenen amai... ze gaat er wel echt voor moet ik zeggen. Wel jammer dat ze in trianon geen airco hebben zeg, want op warme dagen is het daar wel zweten als je overdag gaat. Ik ben nu ook niet helemaal in topvorm en als het dan nog zo warm is dan merk ik dat wel aan de prestaties jammer genoeg :ROFLMAO: Al bij al toch wel genoten van de tijd met May maar volgende keer toch niet op een hete zomerdag :p Of mss boek ik wel een hotel in de buurt waar wel airco is voorzien. Mij gaat ze zeker nog eens terugzien
 
Terug
Bovenaan Onderaan