Zoals ik hierboven schreef wilde ik werken aan het korter maken van mijn bucketlist.
Nou dat heb ik geprobeerd want ik heb haar inmiddels mogen begroeten/bezoeken/voelen en ervaren.
Dat zou dus kunnen betekenen dat mijn bucketlist nu korter is, maar: niets is minder waar.
Wat een heerlijk mens/prachtige vrouw; zowel geestelijk ALS fysiek (en ook daar komen wij, mannen, voor).
No nonsense, over alles valt te praten (binnen haar mogelijkheden/opties uiteraard).
Dus mijn bucketlist is (ondanks dat het door mij al langer gewenste bezoek er nu op zit) nog net zo lang, omdat ik haar zeker (nog weer eens) wil begroeten/bezoeken/voelen en ervaren.
Man, wat een vreselijk leuke, lekkere dame. Wat mogen wij toch van geluk spreken dat er vrouwen zijn, die bereid zijn ons een uurtje in het walhalla te laten zijn.
En dan ook nog eens een keer, vrouwen zoals Maud !!! Het was een bijzonder ontspannend GFE-gebeuren daar bij La Cloche.
Maud is slank, atletisch en normaal tegelijk en ooooohzooooo lekker (en sappig).
Ik ben een billenman (en ze zijn inderdaad fantastisch), maar bij de aanblik van haar borsten verzuchtte ik richting haar: "Ik zou bijna een borstenman worden, wauw!"
Ik heb zowel bij zoenen als tongzoenen (vergt een kleine extra vergoeding, vandaar de (+)) 5 sterren gegeven omdat ze ook mijn lichaam (ik ben echt niet een adonis) zoende.
Verder is er in een uur genoeg te teasen, wat ze heerlijk doet door lekker te kroelen en alles goed te laten zien en voelen en door ook met de spiegel te werken.
Gewoon vragen, binnen haar mogelijkheden zegt ze niet gauw nee (is mijn idee).
Volgende keer ...?... : zo snel mogelijk, graag.
Ergens, als ik dit typ en aan ons samenzijn terugdenk, begint weer wat te steigeren!!!