- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/8370250-massiel#overview
- Totale kosten (in euro)
- €150,-
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Een tijdje terug deze dame bezocht toen ze in Zwolle ontving. Contact gemaakt via whatsapp, en een afspraak was snel geregeld. Even later liep ik bij haar naar binnen, en kreeg direct een dikke zoen bij de deur. Ze is wat voller dan op de foto's, maar heeft hoe dan ook een lekker lijf, en een leuk snoetje.
Daarna in de kamer samen uitkleden, wat zoenen en na een tijdje begon ze aan pzc. Maar hiervoor werd wel mijn eikel ontsmet met ontsmettingsmiddel, waardoor mijn eikel voor 15 minuten verdoofd was. Word je zonder condoom gepijpt, voel je er alsnog niks van.
Daarna verschillende standjes met haar gedaan, waarbij ze lekker meedoet.
Nadat ik het condoom gevuld had, hebben we nog even lekker tegen elkaar aan liggen kruipen.
Fijn uurtje gehad met deze dame, iets wat ik een GFE noem. Haar engels is niet geweldig, mijn spaans helemaal niet, dus google translate is meerdere keren gebruikt.
Als ze weer eens in de buurt is kom ik graag nog een keer langs.
Daarna in de kamer samen uitkleden, wat zoenen en na een tijdje begon ze aan pzc. Maar hiervoor werd wel mijn eikel ontsmet met ontsmettingsmiddel, waardoor mijn eikel voor 15 minuten verdoofd was. Word je zonder condoom gepijpt, voel je er alsnog niks van.
Daarna verschillende standjes met haar gedaan, waarbij ze lekker meedoet.
Nadat ik het condoom gevuld had, hebben we nog even lekker tegen elkaar aan liggen kruipen.
Fijn uurtje gehad met deze dame, iets wat ik een GFE noem. Haar engels is niet geweldig, mijn spaans helemaal niet, dus google translate is meerdere keren gebruikt.
Als ze weer eens in de buurt is kom ik graag nog een keer langs.