Voormalig lid 13283
Newbie
- 10
- 30/06/22
- 0
Welke masseuses bij Massagewereld Nijmegen geven extra service?
En wie heeft ervaring met de dame maan?
En wie heeft ervaring met de dame maan?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeb jij ervaring met Maan,sasha en Iris?Bij diverse MW's heb ik alleen ervaren dat enkele masseuses toelieten dat ik bij hun een stapje verder kon gaan. Niet geneukt of gepijpt.
Wat versta jij onder stapje verder, want ik ben nooit verder gekomen dan billen en borsten?Bij diverse MW's heb ik alleen ervaren dat enkele masseuses toelieten dat ik bij hun een stapje verder kon gaan. Niet geneukt of gepijpt.
Inderdaad dat is wat je mag verwachten. Een enkeling vraagt dan wel van de tepels af te blijven. Oke, jammer geen probleem. Je hebt er niets aan iets te doen wat de masseuse niet wil .Wat versta jij onder stapje verder, want ik ben nooit verder gekomen dan billen en borsten?
Kun de namen van die dames here in zitten?Inderdaad dat is wat je mag verwachten. Een enkeling vraagt dan wel van de tepels af te blijven. Oke, jammer geen probleem. Je hebt er niets aan iets te doen wat de masseuse niet wil .
Een enkeling staat toe dat ik de tepels lik na eerst opgemerkt te hebben dat zij onder de olie zit. Is toch mijn probleem zeg ik dan en ze laat me weer mijn gang gaan.
Echt maar een paar dames heb ik gevingerd en gebeft. Wat me dan altijd opgevallen is: lig nog op mijn buik en de dame komt bij mijn hoofd staan om voorover gebogen mijn rug en nek te masseren (dat doen er niet veel in die houding en valt al op) ondertussen natuurlijk een geweldig uitzicht gevend op haar kruis. Ik merk daar wat over op, begin haar bovenbenen te masseren en ga voorzichtig hoger en verder en wordt niet vermanend toegesproken. Op mijn rug liggend neemt ze later zo'n houding aan dat ik haar ook kan beffen. Helemaal niet gesproken over extras en de kosten. Helemaal spontaan. Zelf botergeil van al dat masseren? Wel na afloop een extraatje geven. Uiteraard vaker op afspraak gegaan bij die paar dames en altijd wat extra gegeven en/of (met feestdagen) wat lekkers mee genomen en wat extra mogen doen. Nooit zelf wat extras gekregen (je kunt ook naar een privehuis gaan tenslotte) , maar is niet erg. Ik ben bij een massage graag ook actief en doe graag meer dan alleen borsten en billen.
Nee, geen ervaring mee. Na corona niet meer veel bij MW geweest dit jaar.Heb jij ervaring met Maan,sasha en Iris?
Nee helaas, na corona heb ik die dames niet meer in de namenlijst gezien. In een andere reactie van mij in dit topic heb ik al aangegeven dat ik MW in de boycot heb gedaan. Als ze er nog waren geweest was ik heus wel soepeler omgegaan met mijn boycot.Kun de namen van die dames here in zitten?
Ik kan je vertellen dat ze af en toe in een gekke bui is dat jij met je vingers haar ook op een zekere plek mag aanraken. Ik persoonlijk vindt Maan de beste momenteel bij MW.Maan is een fantastische masseuse. Ze is bloedmooi, prachtig lichaam en gezicht. Ze doet geen extra's maar dat is bij haar massage ook niet nodig. Ze laat je dingen voelen die ongelooflijk zijn en ik ervaar dit nog als veel lekkerder dan neuken