Algemeen Massagewereld Heerlen, Maastricht en Weert (Algemeen)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Samen douchen ja/nee of separaat?
Mijn ervaring is dat dus nogal varieert per masseuse.
-Samen douchen vooraf en achteraf waarbij dat 2e beperkt kan zijn tot vooral praktisch de rug.
-Samen alleen vooraf waarbij de een het praktisch houdt en de ander het al erotischer aanpakt als opwarmertje.
-En heel af en toe zelfs 2x alleen douchen.

Iemand al bij Serena geweest? Mooie dame… 😍

Ik plan morgen, woensdag, mijn eerste bezoek aan Massagewereld Heerlen (ik ben tot nu toe nog maar één keer in de vestiging in Mönchengladbach geweest). Ik heb geen afspraak, maar wil ter plekke kennismaken met de dames en hun programma's. Ik hou van jonge, slanke, sexy vrouwen die ook tedere wederzijdse aanrakingen toestaan. Heeft iemand tips voor mij? Volgens de lijst zullen Ella, Lexi, Lara, Que, Christine, Carin, Zira, Angela, Sandy, Cleo, Katja en Serena er zijn.

Heeft iemand tips voor mij? Volgens de lijst zullen Ella, Lexi, Lara, Que, Christine, Carin, Zira, Angela, Sandy, Cleo, Katja en Serena er zijn.
Dat is een hele grote opstelling. Ga er niet vanuit dat alle dames echt aanwezig zijn wanneer je komt. Er zijn dames die alleen een bepaald dagdeel komen en massagewereld geeft op de site niet aan of een dame de hele dag aanwezig is of slechts een dagdeel.
Veel plezier.

Laatst bewerkt:
Zouden ze echter wel moeten doen vind ik
Helemaal mee eens. Ik combineer het vaak met concert/theaterbezoek en dan heb ik maar een beperkte tijd in de vooravond dat ik naar Massagewereld kan. Ik mail dan altijd (MW heeft een goede service qua reageren op mails) en dan bleek de gewenste masseuse aan de vooravond al niet meer aanwezig te zijn. Ik heb het ook vaker aangegeven, maar daar is nooit wat mee gebeurd. Andere adresjes geven wel de dagdelen aan.

Bij Massagewereld kun je het beste even bellen wie beschikbaar is en deze dan ook vastleggen. Mijn ervaring is dat alle zeer gewilde dames meestal volgeboekt zijn en die krijg je niet te zien bij een presentatie. Bij een presentatie krijg je dan wel weer soms dames te zien die niet op de website staan (die zijn er ook omdat ze hun privacy zeer goed willen beschermen of omdat ze maar kort even invallen). Maar als je belt krijg je die ook te horen.
Aanraders (uit eigen ervaring) die aan jouw eisen lijken te voldoen: Que & Sandy,

Ga er bij Massagewereld van uit dat de dames wat ouder zijn dan ze lijken op de website en dat alleen de dames echt jong zijn waarbij een jonge leeftijd vermeld staat of waar expliciet "jong" vermeld staat. Je kunt natuurlijk ook aan de telefoon doorgeven wat je eisen zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan