Algemeen Massagewereld Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vind MW Eindhoven een mooie salon geworden, waar je ook nog even discreet kunt wachten zonder dat iedereen je ziet.
Dat was vroeger wel anders; dan moest je soms een tijdje wachten met andere heren; vond ik toch altijd wat ongemakkelijk.
Over de dames ben ik wat minder te spreken. Misschien heb ik wat pech gehad, maar ik zie de laatste tijd veel dames met siliconen en/of tatoeages. Dat vind ik zeer onaantrekkelijk en beiden zie je vaak ook niet bij het voorstelrondje. En om en nu expliciet naar te vragen gaat me ook weer wat ver.
Ik sla MW Eindhoven voorlopig maar even over.

Over de dames ben ik wat minder te spreken. Misschien heb ik wat pech gehad, maar ik zie de laatste tijd veel dames met siliconen en/of tatoeages. Dat vind ik zeer onaantrekkelijk en beiden zie je vaak ook niet bij het voorstelrondje. En om en nu expliciet naar te vragen gaat me ook weer wat ver.
Ik sla MW Eindhoven voorlopig maar even over.

Je kan dit ook aan de gastvrouw vragen voor je een voorstelrondje doet. Ze kan dan alleen de dames laten voorstellen die aan je wensen voldoen.
Of je belt/mailt vooraf met je wensen en welke dames dan voor die dag in aanmerking komen.

Ik zie het niet als een rare vraag. Iedereen heeft zo zijn voorkeuren en die van jou zijn niet meteen zichtbaar.

Je kan dit ook aan de gastvrouw vragen voor je een voorstelrondje doet. Ze kan dan alleen de dames laten voorstellen die aan je wensen voldoen.
Of je belt/mailt vooraf met je wensen en welke dames dan voor die dag in aanmerking komen.

Ik zie het niet als een rare vraag. Iedereen heeft zo zijn voorkeuren en die van jou zijn niet meteen zichtbaar.
Dat is een goed idee. Ik vind het wel een beetje ongemakkelijk om deze vraag te stellen, maar misschien gewoon maar doen bij de gastvrouw.
Ze zal deze vragen wel gewend zijn.

Zelf heb ik ook niks met siliconen en of tattoo's en piercings. Heb paar maanden geleden toch een x voor Bonnie gekozen, tattoo's piercings en geverfd haar in de gekste kleuren. Ben inmiddels 4x daar geweest en onlangs vrijdag nog. Ongelooflijke goeie massage en ontzettend lieve meid.

De gastvrouw krijgt de raarste vragen als je die ooit hoort en jouw vraag is gewoon jouw voorkeur dus gewoon vragen.
Je hebt natuurlijk gelijk. Het is een, voor mij, relevante vraag en ook niet ongepast.
Ik vind het overigens wel jammer dat dames denken dat tatoeages en siliconen hen echt aantrekkelijker maken.
Maar misschien word ik ouderwets in dezen; ik zie toch nog altijd het liefste een naturel vrouw.

Terug
Bovenaan Onderaan