Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk weet het niet, maar een uurtje met Latifa is sowieso geen weggegooid geld...Volgens mij is Latifa daar wel goed in wat ik gehoord heb zelf geen ervaring met hammam
zou je dit kunnen toelichtenIk weet het niet, maar een uurtje met Latifa is sowieso geen weggegooid geld...
Zeker, Latifa is geweldig; knap, de mooiste billen en benen die je kan bedenken. Ze is erg leuk in de omgang, en verwent je geweldig!zou je dit kunnen toelichten
Over de dames ben ik wat minder te spreken. Misschien heb ik wat pech gehad, maar ik zie de laatste tijd veel dames met siliconen en/of tatoeages. Dat vind ik zeer onaantrekkelijk en beiden zie je vaak ook niet bij het voorstelrondje. En om en nu expliciet naar te vragen gaat me ook weer wat ver.
Ik sla MW Eindhoven voorlopig maar even over.
Dat is een goed idee. Ik vind het wel een beetje ongemakkelijk om deze vraag te stellen, maar misschien gewoon maar doen bij de gastvrouw.Je kan dit ook aan de gastvrouw vragen voor je een voorstelrondje doet. Ze kan dan alleen de dames laten voorstellen die aan je wensen voldoen.
Of je belt/mailt vooraf met je wensen en welke dames dan voor die dag in aanmerking komen.
Ik zie het niet als een rare vraag. Iedereen heeft zo zijn voorkeuren en die van jou zijn niet meteen zichtbaar.
De gastvrouw krijgt de raarste vragen als je die ooit hoort en jouw vraag is gewoon jouw voorkeur dus gewoon vragen.Dat is een goed idee. Ik vind het wel een beetje ongemakkelijk om deze vraag te stellen, maar misschien gewoon maar doen bij de gastvrouw.
Ze zal deze vragen wel gewend zijn.
Je hebt natuurlijk gelijk. Het is een, voor mij, relevante vraag en ook niet ongepast.De gastvrouw krijgt de raarste vragen als je die ooit hoort en jouw vraag is gewoon jouw voorkeur dus gewoon vragen.