De vrouwelijke recensent
Verbannen
Welke salons in Gelderland, Overijssel of Drenthe zijn open op zondag?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMW is open en dan mss iets te ver Brabant Carpe Diem en Yu&MiWelke salons in Gelderland, Overijssel of Drenthe zijn open op zondag?
MW is open en dan mss iets te ver Brabant Carpe Diem en Yu&Mi
Zijn dit ook een beetje nette salons waar ik als vrouw ook gelukkig wordt ?Jaime La Vie en Peppers (Zwolle) en Massagesalon Apeldoorn zijn ook open.
Zover ik hier op het forum lees zijn fotos op de diverse sites van salons soms ook met een korrel zout te nemen. De recensies van Wenum Wiesel zijn goed, was wellicht het proberen waard. Dit salon staat nog op mijn to-do list iig.Ik heb wenum wiesel net gebeld.. 1 dame die vrouwen masseerde, geen foto's van de dames. Die sla ik maar over denk ik.
Pas verbouwd ook en letterlijk sinds een paar weken klaar begreep ik van de dame achter de balie. Prachtige locatie. Was daarvoor ook netjes, maar herkende het niet meer terug.Massagewereld Nijmegen. Keurige salon.
Pas verbouwd ook en letterlijk sinds een paar weken klaar begreep ik van de dame achter de balie. Prachtige locatie. Was daarvoor ook netjes, maar herkende het niet meer terug.
Dank voor de suggestie! Heb volgende week 1 afspraak staanMassagewereld Nijmegen. Keurige salon.
Dank voor de suggestie! Heb volgende week 1 afspraak staan
Veel plezier. We horen graag hoe het is geweest en met wie je een afspraak hebt gehad natuurlijkDank voor de suggestie! Heb volgende week 1 afspraak staan