Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn hoe was de date?Heeft iemand ervaring met de dames in Venuz in Veeningen? Heb binnenkort een afspraak met Lotte
Cindy is een welbespraakt heerlijke vrouw, die je heerlijk teased. Heerlijke borsten en vind het zelf ook heerlijk om aangeraakt te worden. Heb met enkele dames ervaringen daar en valt nooit tegen. Ik ga er altijd met een voldaan gevoel vandaanWie heeft er ervaring met Cindy? Ooit op hookers werd een Cindy beschreven die erg positief was, is dit nog steeds dezelfde Cindy van al die jaren geleden?
Zou wel willen weten, welke donderdag, dan kan ik een keer pogen dat te plannen. Vind het een beetje raar om specifiek hier voor te bellen wanneer ze er wel of niet is terwijl ik haar nog nooit bezocht hebt. Iemand enig idee?en aangezien ze niet echt een agenda op de site hebben of even aangeven wie er werkt die dag ,moet je al bellen voor info,je krijgt altijd een dame die er op dat moment werkt aan de telefoon.
Die Cindy heb ik een x gezien maar ze is er om de week op donderdag ,wil ik nog wel een x proberen kort bruin haar met een mooi slank figuur.
Ze is er vandaag ga er straks heen,laat wel weten hoe het was!Zou wel willen weten, welke donderdag, dan kan ik een keer pogen dat te plannen. Vind het een beetje raar om specifiek hier voor te bellen wanneer ze er wel of niet is terwijl ik haar nog nooit bezocht hebt. Iemand enig idee?
Ik ben ook wel vaker bij Venuz geweest, maar heb Cindy nog niet geprobeerd, kreunt ze oprecht of was het nep. Ga haar denk ik ook eens een keer op een donderdag bezoeken. Hou er wel van als ze goed nat kan worden en dat ze aan tongzoenen doet.Vanavond bij Cindy geweest in Veeningen voor een complete massage met intiem a €150,-
Cindy heeft echt een leuk koppie en mooie ogen en mooie kleine handen,ze is verder slank en werkt al 13 jaar in Veeningen ze is er 3 donderdagen in de maand
die 4e zal ze wel haar periode hebben.
Als je wat massages gewend ben dan moet ik zeggen dat het niet veel bijzonders was
de Seks was wel lekker en ze was goed nat ,het tongzoenen was ook lekker al was dat wel een twijfel geval of ze dit wel wilde,na een paar zoenen in haar nek haar op de
mond gezoend en toen kwam haar tong tevoorschijn.ze praatte weinig en pas bij het aankleden begon ze wat te vertellen dat er wel wat nieuwe dames lopen maar dat ze op
de website nog steeds staat dat ze om de week werkt ,bij komst beneden liep er een dame met kort blond haar van in de 20 jaar oud die vond ik ook wel leuk ,toen ik thuis was
even gebeld kreeg ik haar aan de lijn,maar helaas was het de eigenaresse en deed zelf niet aan massages ,maar ze vond wel leuk dat ik ernaar vroeg.Dus als ze vanavond in bed ligt
zal ze er wel aan denken haha
Al met al was Cindy prima voor de seks maar niet voor herhaling vatbaar.
Maar we hebben de zak en portemonnee weer leeg,volgend weekend maar weer eens kijken waar we heen gaan
Oke, ben daar wel benieuwd naar. Dan zorgen dat het wat langer gaat duren hahaha..Ik denk beide eerst nep en als het dan toch wat langer duurt dan gaat ze kreunen van genot
Ik hou niet zo van nep kreunen. Dus dan denk dat ik hier nog eens goed over ga nadenken. Hahaha.Het gaat bij mij nooit zo snel , succes
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomstIk ben ook wel vaker bij Venuz geweest, maar heb Cindy nog niet geprobeerd, kreunt ze oprecht of was het nep. Ga haar denk ik ook eens een keer op een donderdag bezoeken. Hou er wel van als ze goed nat kan worden en dat ze aan tongzoenen doet.
Nepkreunen, vooral als dat luid gaat, staat in de top 3 van te mijden damesIk hou niet zo van nep kreunen. Dus dan denk dat ik hier nog eens goed over ga nadenken. Hahaha.
Er zijn daar dames die gewoon kreunen omdat ze er van genieten en geen fake weet ik uit eigen ervaring.Nepkreunen, vooral als dat luid gaat, staat in de top 3 van te mijden dames
Dat is niet echt reclame voor ze er staat ook een Lisa op Kinky is zij dat ?Lisa is met ruzie daar weggegaan.
Is van plan alleen nog bij de klanten thuis af te spreken.