Algemeen Massagesalon Temptation Deventer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand enig idee waar Dahlia is gebleven?
Ze werkt nu bij Aurora in Nijmegen onder de naam Jacky. Wat ik heb gehoord is dat zij zich niet altijd hield aan de huisregels qua intiem dus dan is het daar einde verhaal. Ze is Wendy achterna gegaan omdat bij Aurora wel extra's mogelijk is als je dat wil. Persoonlijk vind ik het wel jammer dat ze weg is uit Deventer , ze is wel een Toppertje.

Ze werkt nu bij Aurora in Nijmegen onder de naam Jacky. Wat ik heb gehoord is dat zij zich niet altijd hield aan de huisregels qua intiem dus dan is het daar einde verhaal. Ze is Wendy achterna gegaan omdat bij Aurora wel extra's mogelijk is als je dat wil. Persoonlijk vind ik het wel jammer dat ze weg is uit Deventer , ze is wel een Toppertje.
Werkt Farah daar nu ook onder de naam Laura?

En Dahlia was zeker een topper.

Nou als je de huisregels leest bij aurora is OOK daar intiem niet mogelijk. Wellicht is handhaving beleid wat minder streng.

Ik ben wel voorstander van een strak beleid. Qua handhaving van diensten die volgens de huisregels niet mogen. Dit is 1 ter bescherming van de dames. En je komt voor een erotische massage, niet voor een privehuis, Saunaclub etc. Wil je meer... Dan moet je een ander adres invoeren in de navigatie...

Vandaag weer genoten van een massage

Terug
Bovenaan Onderaan