Erotische massages Apeldoorn - Massagesalon Apeldoorn
Erotische massages in Apeldoorn | Maak gebruik maken van een van onze baden, hot-whirlpool en stoombad | Discretie voorop!
massagesalonapeldoorn.nl
Omdat ik hier een aantal recensies zag van dames die werkzaam zijn/waren in de salon werd mijn nieuwsgierigheid gewekt.
Allereerst de website, best wel amateuristisch met zeer summiere informatie en geen enkele informatie en/of foto's van de dames. Toevallig zag ik op SJ in de rubriek massage een advertentie van een dame die daar werkt. De foto's zagen er goed uit en op mijn bericht kwam een leuke reactie.
Voor gisteren daarom een afspraak gemaakt met de dame uit advertentie.
Ze was leuk, lief, masseerde zeker niet verkeerd maar was zo eerlijk om te vertellen hoe oud ze was. Dat was toch minimaal 15 jaar ouder dan de foto's deden vermoeden. Ook kwam ik er achter dat het antwoord op mijn reactie n.a.v. haar advertentie niet van haar is gekomen. Eigenlijk had ik dat ook niet verwacht.
Maar nu de salon: die is toch wel erg gedateerd en wat erger is niet schoon. Op de kamer lagen grote stofvlekken in de hoeken, onder het bed. De douche ziet eruit of die zelden wordt schoongemaakt.
De handdoeken, ook waar je op ligt waren wel schoon maar roken niet echt fris.
Het ruikt en voelt een beetje aan of er teveel vocht in dit pand zit.
Ik denk niet dat ik hier nog een keer terugkom.
Qua prijs zitten ze iets onder de salon in Deventer. Alleen op de kamer hoopt de dame dat je iets extra's wil, tegen betaling uiteraard. Ja, en dan blijkt dat het hier niet zoals de naam doet vermoeden om een erotische massagesalon gaat maar om een privéhuis waar alles mogelijk is.
De dame waar ik mee op de kamer was, zei het ook eerlijk: ik vind massage geven leuk, maar ik ben verslaafd aan neuken...
Heb daar toch niet voor gekozen, de hygiëne van de plek vond ik toch onvoldoende en de prijs die je extra moet betalen is ook niet mals.