Ik heb er al een stuk of 20 verwijderd en een waarschuwing gegeven. Super irritatie die actie.
Altijd een nieuw lid met een zinloos bericht.
Altijd een nieuw lid met een zinloos bericht.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe zouden beter iets aan hun website doen en het overzicht aan dames wat up-to-date houden. Heeft weinig nut om dames zoals Anaissa of Luna op hun site te zetten als die toch niet meer terug komen.Ik zag juist dat op de site van de massagerie reclame wordt gemaakt voor korting als je hier 2 positieve reviews schrijft over hun...
Als wandelaars hier in meegaan wordt het natuurlijk moeilijker om hier nog eerlijke reviews te vinden...
ofwel 2 goeie reviews schrijven, je daar eens lekker laten verwennen, en dan die reviews terug verwijderen hè
Schrijf je nu over massage wereld in een massagerie topic? Twee verschillende zaken dacht ik of ben ik nu helemaal misIk heb gisteren avond langs geweest bij massage wereld en ik vond Het een hele goede massage. Echt een relax moment met heel veel sensualiteit en continu voel je 'vrouw' vol tegen je. Dikwijls als ik privé ga bij een dvp dan wil ze mij zo snel mogelijk buiten werken en raakt ze enkel mij intiem aan en verder niks. Hier doen ze hun best dat je het een uur uitzingt . Ik ga zeker nog eens om er andere dames uit te proberen. Ik had Stella gekozen.